مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

پاسخ به سوالات (بخش هفتم)

بنام خدا

پاسخ به سوالات


Image result for ‫پاسخ به سوالات‬‎

قسمت هفتم

سوال اول: از خانم رضائیان

سلام من ٢٧سالمه حدودا یک سال پیش من برای چند دقیقه روحم از بدن جدا شد و این اتفاق وقتی افتاد که من صبح توی رخت خواب بودم من احساس خیلی خوبی داشتم و احساس سبکی میکردم میخوام بدونم من میتونم مدیوم باشم یا نه. من بغضی اوقات حس میکنم کسی کنارمه و نگاهم میکنه اما فقط حسش میکنم.

پاسخ: همه انسانها به سبب آنکه اصالتا روح هستند پس دارای قدرت مدیومی میباشند پس شما میتوانید با بهره مندی از دانش و علوم روحی قدرت مدیومی خویش را افزایش دهید و تجاربی  از این دست مانند خروج روح از کالبد جسمانی را به دفعات و  کاملا ارادی و اختیاری داشته باشد.

  

سوال دوم: از خانم آوا

من تقریبا دو،سه سال میشه که خواب شخصی اشنا رو میبینم ولی اصلا بهش فکر نمیکنم. هروقت خوابشو میبینم ذهنم مشغول میشه و با خودم میگم شاید از من خواسته ای داره یا به کمکم نیاز داره ، ایا دلیل خواب هام فکر کردن اون شخص به منه؟

پاسخ: بله ایشان در پی تماس گرفتن با شماست اما در بیداری چون این امر میسر نمیشود پس در عالم خواب به نزد شما میاید. ممکن است کاری یا پیام و خواسته ای داشته باشد و یا شاید عامل عشق و علاقه باعث تماس وی با شما باشد بهرحال شما اگر در حالت هشیاری و آگاهی بودید از ایشان بپرسید خواسته اش چیست. موفق باشید.

سوال سوم از ؟

سلام میشه روش هایش بارکردن چشم سوم رو بگین بعلاوه زمانی که باید انجامش بدیم و بارکردن چشم سوم با امواج واقعیت داره.

پاسخ: در کادر جستجو کلمه «فعالسازی چشم سوم» را سرچ کنید. این مقاله را مطالعه فرمایید.

سوال چهارم: از آقای علی

با عرض معذرت که مزاحم وقت شما میشوم سوالی داشتم درباره خیرات برای رفتگان به نظر شما برای شادی روح انها چکار کنم بهترهمن هزینه ها مراسم حتی قربانی و خیرات هفتگی و...... صرف خیریه کردم نمیدونم کارم درست بوده یا نه  لطفا راهنمایی فرمایید.

پاسخ: برگزاری مراسم های یا دبود اگرچه در سرنوشت زندگانی روح در زمان پس از مرگ تاثیری ندارد اما همین قدر که روح مشاهده می کند که بازماندگانشان با برگزاری چنین مراسماتی، هنوز به یاد او می باشند و در این راه وقت، هزینه و انرژی خود را صرف می کنند باعث خوشحالی آنها می شود. اما خب صرف بخشی از هزینه چنین مراسماتی در راه خیرات به نظر من خیلی زیباتر و بهتر است اما این را از یاد نبریم که حتما برای بزرگداشت رفتگانمان حتی اگر شده یک مراسم ساده هم برگزار کنیم بهتر است چون این باعث تکریم و پاسداشت یاد و خاطره رفتگان ما در نزد اقوام و دوستان و آشنایان میگردد.

سوال پنجم: از آقای علی

به نظر شما مرگ یگ اتفاق است؟ یا یک قرارداد یعنی انسان یک روز به خواست خداوند به دنیا می آید و یک روز هم که از قبل مشخص شده باید این دیار را ترک کند. در ضمن ازطریق کتابت که شما فرموده بودید تمرین کردم و این شعر یک دفعه به ذهنم آمد: - عهد پیمان خدایی نیست انکار من / دیده را باید گشود ای جان من - درصورتی که من اصلا تو خط شعر گفتم نیستم. لطفا بفرمایید این میتونه یک ارتباط باشه.

پاسخ: با تبریک به شما که در شروع کتابت خویش موفق به دریافت جمله ای درقالب یک بیت شعر شدید و انشاالله که در مراحل بعدی بتوانید پیامهای معنوی بیشتری دریافت نمایید. به عرض شما میرسانم که مرگ یک واقعه ای مبارک است که انسان به واسطه آن پله ای از مراحل تکامل حیات خویش را طی کرده و به معرفت و آگاهی تازه ای از شناخت ذات باریتعالی دست می یابد. حال شما اسم و فلسفه اش را هرچه می خواهید بگذارید و تعبیر کنید. فرقی نمی کند که این واقعه یک قرارداد باشد و یا یک اتفاق. هرچه هست یک حقیقتی است که خداوند متعال بیشتر از همه ما بدان واقف و آگاه بوده و بنابر مشیت خویش همه موجودات را ازطریق این واقعه به نزد خویش فرا میخواند.

سوال ششم: از آقای علی

منظور من از اتفاق این بود که آیا مرگ می تواند بدون خواست خداوند و بر حسب یک اتفاق رخ دهد؟ حقیقتا من پسرم را در یک تصادف از دست دادم این موضوع خیلی مرا ناراحت کرد. همیشه با خودم میگفتم کاش نگذاشته بودم سوار ماشین شود و یا اگرهای دیگر.

پاسخ: ضمن طلب آمرزش برای فرزند عزیزتان بعرض می رسانم که رحلت ارواح چه به جهانهای فیزیکی و چه از جهانهای فیزیکی به طبقات روحانی، بنابر اراده الهی است وهیچ قدرت و نیرویی توانایی جلوگیری از بروز این و اقعه را ندارد و این اجلی معین و مقدر است که در وقت و زمان موعودش به وقوع خواهد پیوست و انسانها و پدیده های مادی هیچ نقشی در وقوع زودرس و یا تاخیر در آن را ندارند.

سوال هفتم: از خانم طهماسبی

دو سوال خدمتتان داشتم یکی اینکه چرا مطالب کتاب خاطرات یک روح از لحظه قبض جان .... به طور یکجا در کتاب الکترونیکی ارائه نمی شود و به صورت مقاله و تکه تکه میباشد و سوال بعد اینکه آیا شما خود همان مدیومی هستید که روح همراه مطالب این کتاب را به شما تلقین کرده است.

پاسخ: خدمتتان عرض کنم که چون دست نوشته های این کتاب خیلی زیاد و چیزی حدود چهارصد صفحه است که در برخی صفحات آن هم خطوط بسیار ناخوانا و سریع نگارش شده است که باعث وقفه در روند کار میشود. ثانیا فحوای برخی از مطالب به نظر من قابل چاپ برای همگان نمی باشد و حتما می باید جرح و تعدیلاتی در آن صورت بگیرد که خب این هم زمانبر است. خوشبختانه چیزی حدود 130 صفحه از این کتاب حروفچینی شده است. اما درمورد سوال دومتان باید به عرض برسانم که نخیر آن مدیوم سعادتمند من نیستم بلکه شخصی والایی است که اصلا نمی خواهد شناخته شود و از آنجا که ایشان نویسنده نیستند پس تمامی خاطراتش را به من تعریف کردند و من آنها را به صورت مصاحبه تندنویسی کرده و در حال حاضر مشغول تصحیح و ویرایش آن برای چاپ هستم. موفق باشید.

سوال هشتم: از آقای خیرخواه

لطفا درباره ارواح شرور هم توضیحاتی بدهید.ممنون از شما.

پاسخ: برای این منظور به دو مقاله زیر مراجعه فرمایید.

ارواح شرور

ارواح سرگردان

 مطالب مرتبط

پاسخ به سوالات (قسمت اول)

پاسخ به سوالات (قسمت دوم)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد