مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

پاسخ به سوالات (قسمت چهارم)

بنام خدا

پاسخ به سوالات

فرامرز ملاحسین تهرانی

Image result for ‫پاسخ‬‎

 

قسمت چهارم

 

سوال اول از خانم آنا

من از وقتی بچه بودم می تونستم این کار را بکنم. البته برای من پیغام مردگان نبود. اتفاقات آینده بود. برام یک جور سرگرمی بود که بعد باعث شد به شدت وحشت کنم. چون همه چیز به این نوشتن ختم نمی شه. برای همین هم سعی کردم با کمک سرکوبش کنم. بهتر بگم نادیده بگیرم. برای همین شاید بهتر باشه به خواننده هاتون هشدار بدید که چه اتفاقاتی ممکنه در زندگیشون رخ بده. نه این که جلو برن و وارد یک کابوس بشن.

پاسخ: با سلام. اگر شما مقالات ما را مطالعه کرده باشید. در اکثر آنها این هشدار داده شده و گفته شده که بدون علم و آگاهی نه فقط در علوم روحی بلکه در همه امور باید احتیاط نمود و همراه با یک استاد و راه بلد طی طریق نمود.

 

  

سوال دوم از خانم سارا

سلام.من نشانه هایی دارم.می تونم ذهن افراد رو بخونم. تو حالت خواب و بیداری چیزایی می بینم که بعد ها اتفاق می افته.خواب هایی که می بینم هم همهتعبیر می شند. چندین بار اجنه به خواب من اومدن و به من چیزایی گفتند که درست از آب درومده.چیزایی رو می فهمم که دیگران نمی فهمند.حتی بعضی اوقات سوالهای امتحان هم به دلم میفته.راهنمایییم کنید

پاسخ: این حالات شما نشانه قدرت بالای مدیومی شماست. کاش سن و سالتان را هم می نوشتید. بهرحال این نشانه های قدرت و عظمت روح الهی است که همگان از آن برخوردارند منتها بعضی اشخاصی همچون شما نسبت به سایرین از حساسیت بالاتری در دریافت امواج پیرامونی خویش برخوردارند. شما می بایست با درک شرایط روحی تان و همچنین با فهم و درک بالا متوجه باشید که هیچ مشکل خاص و یا غیرطبیعی برایتان رخ نداده است و می بایست علاوه بر افزایش و تقویت معلومات و سواد خویش در زمینه علوم روحی ازطریق مطالعه کتابهای متخصصین و علمایی همچون استاد حسن رهبرزاده، از افراط و اندیشه ورزی بی مورد دراین باب خودداری نمایید و به زندگی روزمره خویش در تمامی ابعاد آن و استفاده از نعمات الهی و برخورداری صحیح از لذائذ خدادادی و دنیایی و عشق نسبت به همنوعان و ایجاد رابطه عاطفی مثبت و مشروع با آن کسی که دوستش دارید در تعادل بخشی به حالات روحی و مدیومی خود همت گمارید تا خدایی ناکرده به دام نیروهای منفی و ارواح بی سواد و شرور نیفتید. از فکر و خسته کردن ذهن درمورد حالات روحی تان پرهیز نموده و به زند گی عادی روزمره تان مشغول باشید. در هر کاری زیاده روی کردن تبعات منفی و ناخوشایندی خواهد داشت و خودسرانه با نیروهای نامریی که احیانا به سراغتان می آید ارتباط برقرار ننمایید. تکرار می کنم که از کتابهای استاد حسن رهبرزاده استفاده نمایید. کتاب شناخت روح ایشان می تواند کمک حال شما باشد. موفق و موید باشید.

 

سوال سوم: از آقای علی

وجود این تن پوش رو چطور ثابت می کنید؟
مستند به جایی هست؟ کجا؟

پاسخ: مثل این است که بگوییم که وجود روح را ثابت نمایید. تن پوش نیز عنصری غیرمادی و موجی شکل است و همچون دیگر پدیده های فرامادی و موج سان قابل رویت نیست. ولی این تن پوش قادر است در پاره ای مواقع با تکاثف امواج لطیف خود به شکل مادی گرفته و اقدام به تظاهراتی همچون دوبعدی شدن و یا حضور همزمان در دو یا چند مکان نماید. گاهی اوقات ما شخصی آشنا را در محلی می بینیم و بعد که از وی سوال می کنیم که شما را در فلانجا دیدیم ادعا می کند در آن زمان او آنجا نبوده است. اینها از قدرتهای تن پوش است که قادر است در یک آن در مکانی دیگر به غیر از جسم مادی حضور داشته باشد. نمونه بارز و مثال دیگری برای آن، عالم خواب و رویا است که تن پوش همراه با روح از جسم فاصله و در مکانهای دیگری به سیر و سیاحت و سفر می پردازد. موفق باشید.

 

سوال چهارم از خانم یا آقای ؟

مقاله معاشقه در بهشت را خواندم، یعنی تمام چیزی که از زندگی می خواهید ادامه بدید سکس و کامجویی و معاشقه س ؟؟ اگر من قرار بود بهشت موعود بسازم و وعده بدم می گفتم قراره بعد از مرگ اگه بنده خوبی بودین برید دانشگاه آکسفورد و هاروارد.بهشت با لس آنجلس فرقش چیه؟خب یعنی این نهایت آرمان یه موجود زمینی برای به تعالی رسیدنه؟؟؟خب شیره هست ویاگرا هست کلی راه هست برای کامجویی طولانی مدت!!!!

پاسخ: اگر مقاله را تا پایانش مطالعه کرده باشید عرض کردم که با گذشت زمان هرچه بر آگاهی ارواح در بهشت اضافه می گردد آنان تمایل بیشتری به شناخت زیبایی های حقیقی و ازجمله شناخت ذات پروردگار راغب می گردند تا بتوانند به مراحل بالاتر تکامل روحی و تشرف به جهان های بالاتر روحی که مختص ارواح بسیار دانا و وارسته است نائل آیند.

 

سوال ششم از خانم فرزانه

سلام برادر من حدود سه ماه است فوت شده.ولی اصلا در خوابمان نمیاد نمیدونم دلیلش چیست....با اینکه براش ختم قران وخیرات وزیارت اهل قبور را با پدر ومادرم داریم ولی اصلا به خوابمان نمیاد ومن ناراحتتم.میشه راهنمایی کنید سپاسگزارم.

پاسخ:خداوند برادرتان را رحمت کند. اینکه چرا به خوابتان نمی آید، چه معلوم است که نمی آید. اگر از لحاظ روابط عاطفی و خانوادگی مشکلی وجود نداشته باشد که انشاالله مشکلی نیست، ایشان حتما به خواب شما و سایر اعضای خانواده آمده است اما بخاطر اینکه احتمالا ضمیر آگاه شما در آن هنگام یا در خواب بوده است و یا اینکه ضمیر ناخودآگاه را همراهی نمی کرده است به همین خاطر مشاهدات شما در هنگام خواب و همچنین دیدارهایتان با ارواح را از یاد برده اید.
برای اینکه دچار این مشکل نشوید قبل از خواب به ضمیر آگاه و ضمیر ناخودآگاهتان فرمان بدهید (تلقین کنید) که در خواب همراه با یکدیگر باشند تا آنچه که را که در خواب می بینید را در بیداری به یاد بیاورید. تنها درصورت نزدیکی این دو ضمیر، انسان قادر خواهد بود تا خوابهایش را پس از بیداری به یاد بیاورد.

 

سوال هفتم از خانم فریبا

بی صبرانه منتظر کتاب الکترونیکی خاطرات یک روح از لحظه قبض جان تا.... هستم.
ازتون یک دنیا ممنونم.

پاسخ. با سپاس از شما به محض رفع موانع انتشار آن را در دسترس علاقمندان قرار میدهم و پس از آن کتاب الکترونیکی کتابت با روح عمر خیام نیشابوری رحمت الله را در دسترس علاقمندان قرار خواهم داد.

 

سوال هشتم از خانم اعظم

مطالبتون بسیار عالی و آموزنده هستند و کاملا بدرد بخور.من همیشه تو اتاق خوابم صداهای ضربات به کمد و شیشه رو حس کرده بودم ولی همیشه حس میکردم عواملی غیر روح هستند گاها هم دچار اضطراب میشدم.خونه میگفتن توهم میکنی درحالیکه یه شب برادرم که پیش ما زندگی نمیکرد در اتاقم خوابید من یه پرستارم و اون شب شبکار در بیمارستان بودم بهم زنگ زد و گفت که الان میفهمم چی میگفتی.

پاسخ:زیاد به این موضوع فکر نکنید تا خدایی نکرده دچار توهم نشوید. سعی کنید با این مسئله خیلی عادی برخورد کنید و آن را برای خودتان بزرگ و خیلی غیرطبیعی ندانید. شاید عواملی طبیعی باعث این صداها باشد. بهرحال ا گر هم عوامل غیرطبیعی و ماورایی عامل آنها باشد باز هم مسئله حاد و بغرنجی نیست و تا آنجا که می توانید سعی نکنید با آن ارتباط برقرار کنید. اما توصیه من به شما این است که کتابهای مربوط به علوم روحی را مطالعه کرده و سطح دانش و معرفت خود را نسبت به این موضوع یعنی (روح شناسی) بالا ببرید تا اگر هم نیروهای غیرمادی تمایل به ارتباط با شما را داشته باشند، شما با دانش روحی خویش بتوانید ارواح متعالی را از ارواح بی سواد و مزاحم تشخیص دهید. در این رابطه بزودی کتاب الکترونیکی تقویت قدرتهای مدیومی در وبسایت قرار خواهد گرفت که آن را حتما تهیه و مطالعه نمایید و دو سه ماه دیگر نیز کتاب الکترونیکی «خاطرات یک روح از هنگام قبض جان تا رسیدن به ...» تقدیم میگردد که آن هم کتاب تاثیرگذار و زیبایی است که حتما مطالعه آن را به همگان توصیه می کنم.


پاسخ به سوالات (قسمت اول)

پاسخ به سوالات (قسمت دوم)

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 30 بهمن 1399 ساعت 14:12

سلام ببخشید آیا این حقیقت داره که اگه دود یا مه یا بوی خوش شنیدید که هیچ توضیحی برای آن نیست بدون هیچ شکی روح پیش شماست. من چند سال پیش توی سالن خونمون از چند جاکمی بالاتر قالی وتوی پیش دستی در کمال ناباوری دود دیدم و اصلا نارحتی اعصاب هم ندارم بستری هم نشدم لطفا اگه روح بودن بگید شهامت شنیدنش و دارم

سلام.
بله گاهی تظاهر ارواح بصورت مه یا ضربه یا بوی خوش نمود پیدا می‌کند.
موفق باشید.

فاطمه چهارشنبه 13 فروردین 1399 ساعت 18:02

من ۳۲ ساله هستم چندسال پیش حدودا ۲۷ ساله بودم از حمام آمدم بیرون حالم خیلی خوب بود مادرم با دو تا برادرام میوه می خوردن فضای خانه شاد و آرام بود ناگهان در کمال ناباوری کمی بالاتر از سمت قالی پیش برادرم دود دیدم که به سمت بالا می رفت گفتم مامان دود فکر می کردم می خوام بمیرم یا کور بشم خیلی ترسیده بودم حتی سمت مامانم از چند جا دود بالا می رفت بعد کمی میوه خوردم پیش دستی وکه می شستم از توی پیش دستی دود خارج شد اصلا باورم نمیشد تا حالا به کسی این موضوع و نگفتم تا این که با وبلاگ شما آشنا شدم خیلی کنجکاو هستم بدونم دلیلش چیه؟!

سلام.
تحت شرایط روحی و روانی خاص گاهی اوقات چشم باطن انسان شاهد امواج ناشناخته ای در محیط می‌شود که برای همه انسانها در برهه ای از زندگی رخ می‌دهد که شامل شما هم شده است که نیازی نیست درباره اش زیاد حساسیت نشان بدهید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد