مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

پاسخ به سوالات / قسمت هشتم

پاسخ به سوالات

قسمت هشتم


12345

سوال اول از: ناشناس

از شما تقاضایی داشتم که اگر اجابت کنید و از آن نتیجه بگیرم تا زمان حیاتم در این دنیا دعاگوی شما خواهم بود. گرچه صحبت از زندگی شخصی ام برای من دردناک است اما از آنجا که در پاسخ به پرسش خانم سالومه گفته بودید "سوالی اگر دارید حتما پاسخ خواهم داد" تصمیم گرفتم مشکلم را با شما در میان بگذارم ولی قبل از آن می خواهم از یک طرف، از موافقت شما برای کمک به حل این مسئله اطمینان حاصل کنم و در وهله بعد بدانم که آیا شما می توانید درمورد وضعیت آتی یک مورد بغرنج و راه حل قطعی آن در زندگی یک شخص از ارواح پرسش کرده و کمک بگیرید. ضمناً، لطفاً از انتشار علنی این نامه و احیاناً نامه های دیگر در سایت جلوگیری کنید تا ملعبه ای نباشد در دست نااهلان.

  

پاسخ: البته من می بایست اول ببینم مشکل شما چیست و اگر در توانم بود حتما به شما کمک خواهم کرد. اما شما فعلا چیزی از مشکلتان نگفته اید. اما اگر منظور این است که واسطه ای باشم میان شما و نیروهای نامرئی، باید بگویم که من اصلا نه توان این کار را دارم و نه مجاز به این کار می باشم. لازم است در اینجا از کلیه دوستانی که چنین درخواستی از من دارند بگویم که هدف و تکلیف من و آدمهایی مثل من که به نشر علوم روحی می پردازند این نیست که دست اشخاص را گرفته و در دست ارواح و یا دیگر موجودات نامریی بگذاریم. اصلا چنین چیزی نیست. مخصوصا خود من که هرگز چنین ادعایی را نداشته و ندارم. بلکه هدف تحکیم روابط عاطفی و معنوی میان جامعه و بخصوص علاقمندان به موضوعات و مفاهیم معنوی با نیروهای مهربان و دانایی که به ظاهر غایب بوده اما درمیان ما حضور دارند و رسالت و تکلیف راهنمایی همه انسانها را برعهده دارند. که انشاالله ما نیز جزو آن دسته از انسانهایی باشیم که در راه ترویج این پیام و درسهای معنوی ثابت قدم بوده و راهنمایی صادق باشیم.

اما درمورد نویسنده محترم این نامه باید به عرض برسانم که در صورت امکان و توانایی، حتما نامه های شما را مطالعه کرده و با حفظ امانت داری در حد توان و دانشم پاسخ خواهم داد.


سوال دوم از خانم آوا

من یکی از نظرات رو مطالعه کردم و دیدم شما در پاسخ به کسی میخواست ببینه قدرت مدیومی داره یا نه، گفتید اگر انرژی های نامرئی اون شخص رو تحت تاثیر  قرار میده قدرت مدیومی داره
باتوجه به پرسش هایی که چندوقت پیش بنده از جنابعالی پرسیدم میخواستم بینم ایا منم قدرت مدیومی دارم ؟اگر دارم تا چه میزان است ممنونم.

پاسخ: بله هرچه تاثیرات امواج محیط و ازجمله تاثیرات روانی ارواح بر اشخاص ملموس تر باشد، ایشان دارای قدرت مدیومی بالاتری نسبت به سایرین میباشند. موفق باشید.


سوال سوم از خانم آوا

اگر من قدرت مدیومی داشته باشم چجوری میتونم افزایشش بدم و تقویت کنم ؟واینکه چجوری میتونم خودمو بسنجم؟

پاسخ: قدرتهای مدیومی با دوری منطقی از تعلقات و وابستگی های دنیایی (البته نه از راه ریاضت و رهبانیت) و انجام تمرینات معنوی که در کتابهایی ازقبیل 'برونفکنی های روحی" و «شناخت و تقویت قدرتهای مدیومی» ذکرشده ات، رشد می یابد.


سوال چهارم از: ج و ح

سلام من طوطیم دیشب فوت کرده الان بخوای یکی دیگه بگیرم طیق گفته بالای شما بتید تازه بدنیا اومده باشه که روح طوطیم برگرده پیش طوطی جدید یا نه مثلا طوطی من 4 ماهه بود طوطی جدید 2. 3 ماهه باشه امکان داره روح طوطیم برگرده تو برنده جدیدم

پاسخ: اینکه ما بخواهیم طوطی یا هر جانور دیگرمان بعد از مرگ در جنینی تازه از همان نوع حیوان حلول کند دست خود ما نیست و به خواست و اراده پروردگار متعال بستگی دارد که چنین شود یا خیر. پس زیاد به این مسائل عجیب و شبیه به خرافه فکر نکنید و سعی تان در این باشد که از پدیده های زندگی و ازجمله مرگ و حالات روانی و ذهنی شگرف انسانی، ازجمله همین دلبستگی ها و وابستگی های بی حاصل که بسان زنجیر و قیدوبندهایی بر دست و پای روح است، درسهای اخلاقی و معنوی بگیرید و بسیار بسیار دور و بعید است که در میان این همه خلقت خداوندی که در هر ثانیه میلیونها جانوار اعم از حیوان و انسان پای به هستی میگذارند درست همان طوطی متولد شده و به دست شما برسد که خواهانش هستید. پس ذهن و فکرتان را درگیر این گونه مسائل کوچک نکنید و در راه تکامل معنوی و روحی خویش همگام با عقل کل عالم هستی و روح اعظم کائنات به فکر عروج به منزلگاه ابدی و موطن اصلی خویش باشید.


سوال پنجم از خانم اعظم

.آیا این موضوع درست است که به دلیل نهی دین اسلام از احضار روح و ارتباط با ماوراءالطبیعه ممکن است بعد از انجام این موارد فرد مورد نظر ضرر و زیان مادی معنوی و جسمی بکشد.

پاسخ: درهیچ دینی، مخصوصا دین اسلام هرگز نهی از ارتباط با ارواح نشده است. بلکه در آیه ای فرموده است که دانش بشر به شناخت روح نمی رسد، اما هرگز نفرموده است که ارتباط و یا تلاش برای ارتباط با ارواح حرام و مکروه است. بلکه فقط فرموده است که دانش شما در این مورد یعنی شناخت روح اندک است. پس ما می بایست همانند سایر علوم که بشر در راه شناخت آن گام برداشته است، در زمینه علوم روحی نیز تلاش و سعی نماید و دلیل آن هم این است که در احادیث معتبر آمده است که علم را حتی اگر در دورافتاده ترین نقاط این جهان و یا آسمانها هم که باشد باید به چنگ آوریم.


سوال ششم از آقای وحدت

قبلا توضیح دادم که من یه عمل کردم که دچار مشکل شده ام (عمل بینی و مشکل تنفسی) و شما راهنمایی فرمودید که اگر در تقدیر شماست کاری نمیتوان کرد و اگر نه، می توان از روح نگهبان کمک گرفت چند ماه پیش خوابی دیدم که برایم مهم است و آن شب از تمام مطالب آن خواب خیلی روشن و به یاد ماندنی  تر بود من در اتاقی بودم و ناراحت که در آن اتاق هوا نیست و گریه میکردم لازم است بگویم که آن اتاق باز سازی شده بود ناگهان از کسانی که نظر میدادند یه خانمی گفت باید این سوراخ در دیوار عوض بشه و این کار رو کرد و جریان هوا در اتاق برقرار شد و من بسیار شادی میکردم بعد از آن من دکترای زیادی رفتم که گفتن دست به بینیت نزن ولی یه خانم دکتری که مطبش نزدیک خانه ماست و جز پزشک های نمونه شهر است گفت که مقداری از شاخک بینیت باید زده بشه تا کمی تنفست بهتر بشه و شاید هم کاملا بر طرف بشه  که این خانم کاملا شبیه به خانمی بود که من در خواب دیده بودم (خیلی عجیب بود ) بعد از آن دیگه خوابی مشابه آن ندیدم حالا نمی دانم که می توان به این خواب اطمینان کرد یا خیر و راهنمایی میخواستم آیا میشه دوباره در این زمینه خواب دید و کمک خواست ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید.

پاسخ: البته من در زمینه تعبیر خواب فعالیتی ندارم. اما احساس می شود که این خواب شما یک رویای صادقه باشد. انشاالله که مشکلتان بزودی رفع گردد.


سوال هفتم از آقای علی

اول جا داره از مطالب جالب وحیرت انگیزی که می گذارید تشکر  کنم  من تازه با مثنوی ارواح اشنا شدم ولی همه موضوعات میخونم حتی موضوعاتی را که سال نود وچهار  مطرح کردید وهمیشه منتظر  خبرنامه شما هستم  ولی یک مشکل دارم که فکر میکنم ناشی از کم ایمانی و یا نمیدونم چی بگم برای همین مزاحم شما شدم تا راهنمایی ام کنید مطالبی که مربوط به خاطرات یک روح هستش را میخونم خیلی برام مهم و جالب هستند ولی نمیتونم کامل قبول کنم دلم خیلی میخواد ایمانم اینقدر زیاد بشه که اینها را با چشم دل ببینم و بپذیرم  مسلما  با پذیرش این موضوع مرگ نزدیکان دیگه خیلی انسان اذیت نمیکنه  لطفا راهنمایی فرمایید چکار کنم چون شما خودتون به این مرحله پذیرش رسیده اید که می توانیید مطلب چنین شیرین و تاثیر گذار توضیح  دهید.

پاسخ: شما حتما به آن اندازه از تکامل روحی رسیده اید که گام در این وادی گذاشته اید و خواننده خاطرات یکی از ارواحی باشید که هم اکنون در بهترین شرایط از حیات روحانی خویش به سر می برد. اما زیاد از خودتان توقع نداشته باشید که بطور کامل پذیرای تمام آموزه های روحانی باشید زیرا در مسیر تکامل روح در جهانهای فیزیکی چالش ها و دست اندازهای فراوانی وجود دارد که وی را ملزم به از سر گذراندن تجارب بسیاری در زندگی می نماید. پس همین طریق شک و ایمان و نوسان در این دو وادی حیرت باعث تجاربی گرانبها برای ارواح در نیل به سعادت حضور ابدی در جوار بارگاه حضرت احدیت خواهد گشت. انشاالله.


سوال هشتم: از ؟

سلام نمی دونم این اتفاق چی اسمش بگذارم سه هفته از رفتن پسرم می گذشت خیلی خیلی ناراحت بودم  بعد از نماز صبح یک  لحظه پسرم را دیدم  بهم گفت 18.30 19.20  و رفت در اون لحظه در آرزو دیدن پسرم بودم گفتم شاید منظورش اینه که در این ساعت میاد و به نوعی خودش نشان بده منتظر ماندم تا اینکه ساعت شش ونیم عصر شد من با یکی از آشنایان  نشسته بودم که لوستر شروع به حرکت کرد و گج ها ریختن ما فکر کردیم زلزله شد و این موضوع گذشت فردا انروز شوهرم برای اینکه صحنه تصادف برای پلیس توضیح  بدهد ساعت 18.30دقیقه از خانه خارج شد و به محل حادثه که در نزدیکی خانه بود رفت  و توضیحات لازم داده  ولحظه خدا حافظی  همسر من و پلیس به طرف ماشین هاشون حرکت میکنند که یک شخصی اونها را صدا میزنه و سوالی را میپرسه شخصی که تا اون لحظه اونجا نبوده و در این همین حین ماشین با سرعت خیلی زیاد به ماشین همسر من میزنه که اگر اون اقاهه نیومده بود و صدا نزده بود مسلما یک اتفاق وحشتناک دیگه می افتاد و جالب اینه که ساعت برخورد 7.20 بوده نمیدونم این اتفاق اسمش چی باید گذاشت.

پاسخ: بله درست می فرمایید. راهنمایی های عزیزان و یاران سفر کرده به دنیای نور و زیبایی همواره شامل حال همگی ما هست و خواهد بود. مخصوصا که این عزیز سفر کرده یکی از نزدیکان ما باشد. و اگر قضای الهی مقدر نباشد که بلا و گرفتاری شامل حال کسی شود حتما به وسیله عزیزان و دوستانمان از جهان غیب مورد حمایت و راهنمایی قرار خواهیم گرفت و مطلبی که شما برای ما تعریف کرده اید نیز حتما نمونه و مصداقی روشن از این دست بوده است و انشاالله که در تمامی مراحل زندگی همچنان از حمایت و راهنمایی های  روح عزیز سفر کرده تان بهره مند گردید.

پاسخ به سوالات (قسمت اول)

پاسخ به سوالات (قسمت دوم)


نظرات 2 + ارسال نظر
علی محمد دوشنبه 20 تیر 1401 ساعت 08:16

با سلام خدمت شما
بنده گهگاهی حوادثی که قرار پیش بیاد میبینم مثل مرگ افراد ، که این حالت نمیدونم چطور تعریف کنم مثلا یه چند روزی فردی ازفامیل یا غریبه به ذهنم خطور میکند ولی وصفش قابل بیان نییت که چرا و به چه علت بهد چند روز یا ان فرده میبینم یا وفات میکنه
مثلا در فکر کنم پنج سالگی سقوط حکومت پهلوی و انقلاب مردم برعلیه شاه را دیدم که جرات بیان بعصی مطالب به خاطر تمسخر دیگه ندارم مریض که میشوم بعد در همان حالت حس میکنم من قبلا این مرحله رو گذروندم
مثلا دولت احمدی نژاد قبل شروع تو فکر بودم ریاست جمهوری آینده کیه در عالم خواب اجمدی نزاد نشانم دادن
یا به شهر بروجن رفته بودم در پارک بزرگی که داشت روی صندلی نشسته بودم منظره در خت صنوبر و جوب اب با یه حوضه داشتم نگاه میکردم
یک لحظه به ذهنم خطور کرد من قبلا اینجا امدم و نکته اصلیش تمام جزییات اون مکان را در جاوی چسمم با همون حالتی که قبلا دیدم در همان نقطه با همان حالت و زاویه نشسته ام نسبت به تصویر داشتم میدیدم
واخرین مطلبم در مورد مکان شهدای شلمچه هست
من قبل اینکه این زیارتگاه شهدای شلمچه در مرز ساخته بشه در عالم خواب که تعریفش زمان میبره دیدم که از آن نقطه نوری عظیم به شکلی سکون وزیبا به طرف آسمان فوران وکندکه انتهای وطلش پیدا نیست
وخیلی مطالب دبگه که برام رخ میده
آیا من مسافر زمان بودم ؟
الان یه حالتهایی مثل اینکه در خلاء هستم
حس میکنم محیط من درک نمیکنه
و کلا هم زبان روحی ندارم
لطفا جواب منه بدید

Mo پنج‌شنبه 27 مهر 1396 ساعت 01:14

سلام یه سوال داشتم و اونم این هست چرا من هروقت در مورد ارواح کتابی مطالعه میکنم مثل کتاب های دکتر رهبر زاده یا مطالب سایت شما بلافاصله در کل بدن بنده احساس مور مور شدن(جابجا شدن انرژی حیاتی) را دارم؟ حسی عجیب دارم حتی الان ک در حال نوشتن این سوال هستم نیز این حس تمام بدنم را فرا گرفته

با سلام
این حالت طبیعی است زیرا شما اصالتا یک روح هستید و هنگامی که از دنیای ارواح سخن به میان می آید، یک حس نزدیکی و بازگشت به اصل و موطن خویش را در خود احساس می کنید و از این که شما به عنوان یک روح جدا گشته از منزل آسمانی فعلا در قفس کالبد جسمانی زندانی هستید با شنیدن حکایاتی از وطن، حس رهایی و پرواز به شما دست می دهد. این حالات نمایانگر کشیدگی سیالات متصل از روح به جسم است که قصد ترک جسم را دارد اما بنابر مصلحت و تقدیر الهی فعلا می بایست در جسم حبس باشد. هرچه آگاهی شخص از واقعیات دنیای ارواح بیشتر باشد، این حالت در وی شدیدتر خواهدبود. عرفا و اولیاالله این حس مورمور شدن و به قول شما جابجایی سیالات انرژی را تا ده هابرابر بیشتر احساس می کنند تا جاییکه مولانا بعلت ذوق و شوق بی حد و حصر معنوی در کوی و برزن ناگاه به رقص و سماء می پرداخت . به امید روزی که بدون هیچگونه حجابی شاهد تجلیات نور و صوت الهی باشیم. موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد