مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

معاشقه در بهشت

بنام خدا

معاشقه در بهشت


نتیجه تصویری برای فرشته

فرامرز ملاحسین طهرانی


یکی از نعماتی که بهشتیان در بهشت به وفور و کمال و تمام از آن برخوردارند بهره مندی از همسران پاکیزه و زیباست که هیچ محدودیتی در این مورد برای آنان وجود ندارد. هم مردان بهشتی و هم بانوانی که به خاطر ایمان به خدا و اعمال نیکو سعادت دخول به بهشت را یافته اند، در آن جهان نورانی و شگفت انگیز اجازه دارند تا با زنان و مردانی که در آن جهان روحی به سر می برند ازدواج نموده و حتی بدون تشکیل یک زندگی مشترک دائمی با آنان به طور موقت  مراوده و تماس جنسی داشته باشند. 

بهشت دنیایی است که ارواح مستقر در آن به واسطه وارستگی و ایمان حقیقی به خداوند، از نعمات زیادی   برخوردار بوده و از سوی پروردگار، کلیه وسایل آرامش و آسایش فراهم می باشد. یکی از تمایلات ارواح بهشتی برخورداری از همسری مناسب و شایسته برای کامجویی و رفع حوائج جنسی شان می باشد که هیچ محدودیتی دراین باره برای آنان میسور نمی باشد و ارواح بهشتی تمام و کمال از این نعمت به بهترین وجه آن برخوردار می گردند.

  ارواح بهشتی مختارند با دو دسته از ارواح دوستی و نزدیکی داشته باشند. آنها هم می توانند با ارواحی که مثل خودشان زمانی در یکی از کرات مادی بوده اند و سپس به بهشت آمده اند،  طرح دوستی بریزند و حتی تشکیل خانواده دهند و یا اینکه با فرشتگان و ملائکی که نطفه روحی آنان از ابتدا برای خدمت به بهشتیان در همان دنیای نورانی بسته شده است و به اصطلاح بومی آنجا هستند، نزدیکی  و رفاقت نمایند.

اما نحوه برخورداری از جنس مخالف در بهشت به این شکل است که تنها یک تمایل درونی کافی است که روح مقابل این موضوع را درک کرده و به آن - درصورت تمایل - پاسخ گوید و در غیر اینصورت هیچ اجبار و حتی دلخوری در این عدم برخورداری به وجود نخواهد آمد. از آنجا که معمولا ارواحی که در یک طبقه روحی به سر می برند دارای تجانس روحی هستند، پس حتما این تمایل دوطرفه خواهد بود و از سوی هیچ روحی به درخواست روح دیگر، جواب منفی داده نخواهد شد. 

اما حساب فرشتگان و خدمتگزاران طبقات روحی با ارواحی که برای ادامه زندگی به این جهانها آمده اند، فرق می کند. فرشتگان و به اصطلاح حوری ها، در صورت درخواست نزدیکی و مراوده از سوی ارواحی که خواهان آنها هستند، بدون هیچ معطلی درخواست این ارواح را اجابت می کنند و هیچ بحث و مشکلی در این مورد پیش نخواهد آمد. زنان مومنه نیز با هر پسر و مردی که در طبقات روحی آنان به سر می برند، قادرند نزدیکی و مراوده عاطفی داشته باشند. 

لازم به توضیح است که مسئله رفع حوائج و  تمایلات جنسی  بحثی پیش پا افتاده در بهشت می باشد، و ارواح ساکن در این طبقات به قدری از لحاظ عقلی رشد یافته اند که وقت و اندیشه ناب خویش را صرف تفکر بی مورد در این موضوعات نمی کنند و اهم فعالیتهای فکری آنان شناخت بیشتر خداوند و تفکر درباب عظمت و بزرگی پروردگار جهان است. آنان به قدری مستغرق در نعمات و الطاف الهی هستند که رفع جوائج جنسی و عاطفی ایشان به وسیله سایر ارواح برای آنان کوچکترین موضوعات در ذهن و اندیشه شان می باشد. 

معمولا ارواحی که به تازگی از یکی از کرات مادی و یا پست روحی به طبقات بهشتی انتقال یافته اند، در اوایل سکونت در بهشت به  خاطر عدم رشد قوای عقلانی و فکری شان، تا مدتی حیرت زده از عظمت و زیبایی بهشت و در فکر برخورداری صرف از نعمات در آن هستند، اما رفته رفته این نعمات و طبیعت زیبای بهشتی برای آنان عادی گشته و در این زمان است که آنان به هنر و فراگیری علوم و فنونی می پردازند که به وسیله آن بتوانند مراتب رشد عقلی و علمی خویش را درقالب و محتوای آن به سایر بهشتیان عرضه نمایند و بدینوسیله در نزد خداوند امتیازات بیشتری کسب نمایند تا این افتخار نصیبشان گردد که به طبقات بالاتر و شگفت انگیزتر از طبقه ای که در آن هستند، انتقال یابند.(مرگی دیگر).

نوع مراوده  و نزدیکی جنسی ارواح در بهشت با گذشت زمان و پیشرفت قوای عقلی و فکری ایشان، پربارتر و لذت بخش تر می گردد. به طوری که ارواح پیشرفته در بهشت تا ساعتها قادرند با  جنس مخالفشان نزدیکی جنسی داشته و آن را طولانی نمایند و نهایت لذت و کامجویی را  از آن ببرند و حتی قادرند تا چند مرحله این نزدیکی را تمام کرده و دوباره از نو شروع نمایند. پس می بینید که ارواح در بهشت قادرند با قدرت عقلی شان آن چیزی را که طالب و خواهان آن هستند را فقط اراده نموده تا به فعل درآید و بدین طریق نهایت بهره برداری را از نعمات الهی در بهشت ببرند.

و اما ارواحی که در بهشت به تمتعات جنسی می پردازند درصورت تمایل می توانند از نطفه خویش روحی جدید را خلق نمایند. نطفه ارواح در بهشت تبدیل به یکی از ملائکه و فرشتگان خدمتگزار در بهشت خواهد شد و این روح هرگز به یکی از کرات مادی فرستاده نخواهد شد و این نطفه به واسطه خلوص پاکی و نورانیت برای همیشه خدمتگزار ارواح در بهشت و طبقات روحی بالاتر به زندگی جاوید و سعادتمند خویش ادامه خواهد داد. 

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 15 فروردین 1401 ساعت 21:51

من تجربیات نزدیک به مرگ بسیار زیادی از ایرانی و غیر ایرانی و از ادیان مختلف مطالعه کردم، در هیچ مورد و مطلقا در هیچ موردی از جنسیت صحبت نشده حتی برعکس چند مورد گفته‌اند در عالم ارواح جنسیت معنی ندارد که منطقا هم درست است چون غایت جنسیت و تمایلات جنسی بقای نسل است. وقتی آن غایت جایی وجود نداشته باشد جنسیت و تمایلات جنسی هم بی‌معنی خواهد بود.

بله صحیح است.

مهدی دوشنبه 15 فروردین 1401 ساعت 05:58

با سلام و عرض خسته نباشید
در مطالب کانال فرنودین که از جهان چهارم به بعد که ارواح به تدریج تبدیل به انرژی و نور خواهند شد
لطفا بفرمایین چه لذتی در تبدیل شدن به نور و انرژی محض برای ارواح میتونه وجود داشته باشه که از این همه لذات مادی و معنوی در بهشت برتر و بالاتر باشه؟
با تشکر

سلام. انشاالله می‌رویم و لذتش را درک میکنیم.

ارام پنج‌شنبه 19 مهر 1397 ساعت 18:51

با سلام و عرض ارادت
استاد یکی از تجربه کنندگان مرگ می گفت که انجا اصلا پیری وجود ندارد همه همسن هستند و سن و سال در انجا مفهومی ندارد سن و سال در این دنیای مادی کاربرد دارد اونجا همه یا همسن هستند و حتی کودک و بزرگسال مفهوم این دنیایی دارد و شخصی از اشنایان ما میگفت که چند لحظه به دلیل درد در سینه وتنگی نفس از بدن خارج شده و فقط نوک انگشتانش در بدن مادیش بوده و میگفت خیلی تجربه ی بد و وحشتناکی بوده و وقتی از او در مورد این موضوع سوال می کنند می ترسد و حاضر نیست در موردش حرف بزند پس چطور بعضی می گویند تجربه خارج از بدن بسیار تجربه زیبایی است ایا مرگ ترسناک و ناامید کننده و سیاه است یا اینکه تجربه خارج از بدن شیرین و زیباست لطفا ممنون میشوم جواب را مرقوم بفرمایید بسیار سپاسگزارم

با سلام
پیشنهاد میشود کتاب الکترونیکی خاطرات یک روح از لحظه قبض جان تا رسیدن به منزلگاه ابدی را مطالعه نمایید تا به خیلی از سوالات مربوط به مرگ و قبض جان و چگونگی رحلت روح به منزلگاه ابدی آگاهی یابید.

مترجم راه راه پنج‌شنبه 13 آبان 1395 ساعت 12:46 http://www.manneveshtblog.blogsky.com

چه ابلهانه
یعنی تمام چیزی که از زندگی می خواهید ادامه بدید سکس و کامجویی و معاشقه س ؟؟ اگر من قرار بود بهشت موعود بسازم و وعده بدم می گفتم قراره بعد از مرگ اگه بنده خوبی بودین برید دانشگاه آکسفورد و هاروارد.بهشت با لس آنجلس فرقش چیه؟خب یعنی این نهایت آرمان یه موجود زمینی برای به تعالی رسیدنه؟؟؟خب شیره هست ویاگرا هست کلی راه هست برای کامجویی طولانی مدت!!!!

با سلام
اگر مقاله را تا پایانش مطالعه کرده باشید عرض کردم که با گذشت زمان هرچه بر آگاهی ارواح در بهشت اضافه می گردد آنان تمایل بیشتری به شناخت زیبایی های حقیقی و ازجمله شناخت ذات پروردگار راغب می گردند تا بتوانند به مراحل بالاتر تکامل روحی و تشرف به جهان های بالاتر روحی که مختص ارواح بسیار دانا و وارسته است نائل آیند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد