مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

آموزش باز کردن چشم سوم

آموزش بازکردن چشم سوم


Image result for ‫چشم سوم‬‎

فعال کردن چشم سوم

 باز کردن چشم سوم نیاز به تمرین و تکرار بسیاری دارد که در زیر به معرفی روش های باز کردن چشم سوم میپردازیم. البته بهتر است قبل از اعمال روش ها، به پیش یک استاد چشم سوم بروید تا در باز کردن چشم سوم و فعال کردن آن به شما کمک کند.

 

    استفاده از روش مالش:

 ابتدا انگشت اشاره خود را بگیرید و سپس در خلاف عقربه های ساعت به دور چشم سوم خود بچرخانید. این کار را به مدت 5 تا 10 ثانیه انجام دهید.

    با این کار چشم سوم شما بیدار خواهد شد و احساس هایی خواهید داشت.

    سپس چشمان خود را ببندید و یک کره ی چشم را در وسط دو چشم خود تجسم کنید. سپس با استفاده از آن چشم به بالا و پایین، چپ و راست نگاه کنید و سپس چرخش از پایین به بالا و بالا به پایین را انجام دهید و سپس با آن چشم چند پلک بزنید.

    بعد از اینکار احساساتی در ناحیه وسط ابروهایتان ایجاد میشود که به معنی تحریک چشم سوم شما است.

    این تمرین را به مدت چند هفته انجام دهید تا به مرور زمان قدرت چشم سوم خود را افزایش دهید و قدرت های عجیبی به دست بیاورید.


    

  استفاده از تکنیک 2.478:

 این تکنیک باید در یک مکان بسیار آرام و ساکت انجام شود. نفس عمیق بکشید تا احساس تغییر یافته ای مثل خلسه را به وجود بیاورید.

    ابتدا به مدت 4 ثانیه از سوراخ های بینی نفس بکشید و سپس 7 ثانیه نفس خود را نگه دارید و بعد به مدت 8 ثانیه هوارا از طریق دهانتان بیرون دهید. هنگام انجام این کار حتما زبانتان را پشت دندانهایتان قرار دهید. هنگامی که به آرامش روحی رسیدید به چشم سوم خود نگاه کنید. حتما تغییری احساس خواهید کرد. این تمرین را در ابتدا 2 دقیقه در روز انجام دهید و سپس و به مرور زمان آن را افزایش دهید .


     استفاده از روش مراقبه EMDR:

 این روش از مدت ها پیش برای رفع اختلالاتی مثل افسردگی و اضطراب به کار میرفته است و امروزه نیز از جمله روش هایی است که برای باز کردن چشم سوم یا همان آجنا استفاده می شود. (البته پیشنهاد میکنیم برای باز کردن چشم سوم خود حتما پیش یک استاد چشم سوم بروید).

    این روش برای افرادی که به طور منظم ورزش می کنند بسیار آسان خواهد بود و می تواند مورد استفاده آنان قرار گیرد.

     محل زندگی تان را از رنگ بنفش و آبی پر کنید:

  رنگ چاکرای ششم ترکیبی از آبی و بنفش است که که رنگی نیلی را به وجود می آورد. شما باید با افزودن این رنگ ها به محیط زندگی خود، چشم ششم خود را تقویت کنید و به مرور زمان باعث فعال کردن چشم سوم خود شوید .

    به عنوان مثال میتوانید لباس خود را از رنگ بنفش تشکیل دهید و از جواهراتی مثل گردنبند و دستنبند به رنگ آبی استفاده نمایید .

     برای باز کردن امواج مغزی تلاش کنید:

  به طور مستمر روی امواج های مغزی خود مثل آلفا و تتا تمرین کنید و سعی کنید که آنهارا حفظ نمایید. با این کار بخش های مختلف مغز شما تقویت میشود و میتواند باعث باز کردن چشم سوم شما شود. این روش نیز بهتر است در حضور یک استاد چشم سوم انجام شود.

     خانه خود را از بوی خوش پر کنید:

  یکی دیگر از راه هایی که برای باز کردن چشم سوم مفید است، پر کردن خانه و محل زندگی تان از بوهای معطر و خوشبو است. سعی کنید همیشه وسایل و لباس ها و حتی بدن خودتان را با استفاده از روغن های معطر خوش بو نمایید. به عنوان مثال می توانید از روغنها و عطرهای زیر استفاده کنید: میتوانید از صندل استفاده نمایید، استفاده از بابونه رومی یا آلمانی بسیار عالی است، گریپ فروت نیز میتواند به شما کمک شایانی نماید، از جوز هندی نیز میتوانید استفاده کنید

    از میوه ها و سبزیجات استفاده کنید:

  در برنامه غذایی روزانه خود، میوه ها و سبزیجات به رنگ آبی و بنفش را بیافزایید تا باعث تثویت چاکرای ششم خود شوید و چشم سوم خود را تقویت کنید. استفاده از آب میوه هایی مثل آب انگور یا بلک بری میتواند بسیار برای شما مناسب باشد. در زیر به معرفی بهترین میوه ها و نوشیدنی ها برای باز کردن چشم سوم میپردازیم :

    حتما از کشمش سیاه استفاده کنید

    بلوبری یکی از موادی است که بسیار میتواند کمک کننده باشد

    بلک بری را حتما در برنامه غذایی خود بگنجانید

    بادمجان نیز خواص زیادی برای فعال کردن چشم سوم شما دارد

    استفاده از آلو برقان نیز بسیار مفید است

    سبزی رنگین کمان را نیز استفاده کنید

    چغندر هم بسیار عالی و مفید است

    حتما از یوگا استفاده نمایید:

  حتما از یوگا و فواید آن شنیده اید. این ورزش بی نظیر میتواند در فعال کردن چشم سوم شما نیز مفید باشد ! در این ورزش حرکاتی انجام میشود که برای باز کردن چشم سوم بسیار خوب است مثل: تنفس، تمرکز و حرکت بدنی .

    در زیر بهترین حرکاتی که میتوانید انجام دهید را معرفی میکنیم :

    قهرمان نشسته

    بایستید و تا نصفه روبه جلو خم شوید

    در حالت بچه قرار بگیرید

    در حالت سگ مانند به صورت روبه پایین قرار بگیرید

    ایستادن بر شانه نیز خوب است

 

نشانه های باز شدن چشم سوم چیست؟

نشانه های چشم سوم

 اگر تمرینات فعال کردن چشم سوم را انجام داده باشید ، ممکن است دنبال نشانه های باز شدن چشم سوم خود باشید. خرافات چشم سوم فراوان است که در زیر با توضیح کامل بر این خرافات پایان میدهیم. در زیر به معرفی 10 تا از نشانه های باز شدن چشم سوم میپردازیم.

 

     احساس خستگی و فشار بین دو ابرو دارید:

 از آنجایی که چشم سوم (آجنا) بین دو ابرو قرار دارد، هنگامی که چاکرای ششمتان درحال باز شدن باشد، احساس فشار و درد و یا حتی خستگی در این ناحیه خواهید داشت. حتی ممکن است گاهی اوقات در این ناحیه احساس گرمای شدیدی داشته باشید .

     به فردی دوراندیش تبدیل می شوید:

 با باز شدن و فعال شدن چشم سوم ، شما قدرت دوراندیشی زیادی خواهید داشت . از اتفاقات آینده باخبر خواهید شد و میتوانید آنان را تجزیه و تحلیل نمایید. همچنین قبل از به وجود آمدن مشکلات از آنان با خبر میشوید و قادر هستید چیزهایی را ببینید که هرکسی قادر به دیدنشان نیست !

    میتوانید از تجربیات قبلی تان بهترین استفاده را ببرید و از آنان جهت حل مشکلات خود استفاده نمایید .

     حساسیتتان نسبت به نور بیشتر می شود:

 اگر چشم سوم فعالی داشته باشید، توانایی درک نورها در شما تا حد بسیار زیادی افزایش خواهد یافت و شما میتوانید رنگها را تا عمق بیشتری ببینید. رنگ هارا به شکل ستاره و یا مدور خواهید دید و حتی میتوانید نور را در پشت ابر نیز ببینید!

     داشتن احساسی متفاوت:

  با باز شدن چشم سوم خود، قدرت تفکر و اندیشه تان نیز افزایش یافته است و ممکن است تغییراتی در اخلاق و رفتار و یا حتی خلق و خوی شما ایجاد شود. مثلا ممکن است قبلا از دیدن و تجربه کردن چیزی لذت برده باشید ولی الان آن یک چیز معمولی برایتان باشد. یا ممکن است غذایی که قبلا دوست داشتید برایتان دیگر لذتبخش نباشد.

  هیچ کس دلیل این تغییرات را نمیداند اما چیزی که میدانیم این است که درهر صورت تغییراتی در ویژگی های روحی افراد رخ میدهد و این بخشی از ویژگی های چشم سوم (آجنا) است

    افزایش و بیشتر شدن سردرد:

 این یک تجربه سخت است. کسی که قبلا آجنا (چشم سوم) را تجربه نکرده و اقدامی هم برای باز کردن چشم سوم انجام نداده باشد، در ابتدای راه سردردی شدید خواهد داشت که به مروز زمان برطرف خواهد شد. دلیل سردرد هم فشاری است که چاکرای ششم بین دو ابرو ایجاد کرده است .

    قادر هستید ذهن مردم را بخوانید:

 در گذشته شما قادر بودید فقط ظاهر آدمها را ببینید، اما الان میتوانید به صورت باطنی نیز افراد را مشاهده کنید و افرادی که به ظاهر خوب و با ایمان هستند را شناسایی کرده و نقاب آنان را بردارید .

    حتی میتوانید قبل از اینکه کسی از شما سوالی کند، جواب آن را حدس بزنید و اورا به حیرت وادارید !

     رژیم غذایی تان تغییر خواهد کرد:

  بعد از باز شدن چشم سوم ، هوش و تفکر شما بسیار گسترش یافته است و شما نسبت به چیزی که میخورید کاملا آگاهید . مغز شما هنگام تغذیه به شما هشدار میدهد که آیا این غذا مفید است یا مضر؟ خوب است یا بد؟

    شما اطلاعات کاملی در مورد بدن خود دارید و میدانید چه سمومی در جسمتان وجود دارد و سعی میکنید به صورت کاملا سالم تغذیه کنید و جسم خود را در سلامت کامل نگه دارید .

 

خطرات باز شدن چشم سوم چیست؟

خطرات چشم سوم

 شاید از خود بپرسید که خطرات فعال بودن چشم سوم چیست و یا مشکلات باز شدن چشم سوم چه میتواند باشد؟ در زیر به صورت کامل و مفصل درباره چشم سوم و خطرات آن میپردازیم .

 

    استفاده بیش از حد انرژی توسط چاکرای فوقانی:

 با باز شدن چشم سوم شما ، انرژی زیادی به ناحیه فوقانی شما فرستاده می شود و می تواند باعث اختلالاتی مانند: سردرد و میگرن و همچنین سردرگمی و واپاشی شدید شود.

     می تواند باعث ترس و دلهره شود:

 اگر چشم سوم خود را به زور مجبور به باز شدن کنید، دیگر کنترلی روی آن نخواهید داشت و ممکن است مجبور شوید ارواح جهان را یکی پس از دیگری ببینید و شکی نداشته باشید که بسیار ترسناک خواهد بود. زیرا اگر چشم سوم شما به زور باز شود و فقط یکی از چاکراها باز باشد ، دیگر نمیتوانید فقط ارواحی که کائنات تعیین کرده اند را ببینید! توجه کنید که این در صورتی خواهد بود که عجولانه آجنا را مجبور به باز کردن کنید.

     نمی توانید قدرت آن را درک کنید:

 چون چشم سوم ما قدرت فراوانی دارد و با دو چشم دیگر قابل مقایسه نیست، شما نمیتوانید قدرت آن را درک کنید!

    شما با استفاده از آجنا خواهید توانست تصویر‌سازی کنید، رویاپردازی کنید و همچنین صداهایی را بشنوید که تا قبل از این نمیتوانستید بشنوید!

 میتواند باعث کم ارزش دیدن خودتان شود:

 

    شما با چشم سوم میتوانید چیزهایی ببینید که بسیار با دیده های قبلی تان فرق دارد. این می تواند باعث شود که شما خودتان را بدون آن فردی کم ارزش ببینید .

     در صورت عدم تسلط، به غلط خواهید افتاد:

 اگر چشم سومتان به صورت اصولی باز نشده باشد میتواند به جای کمک به دید شما، اطلاعات غلطی از محیط اطراف به شما بدهد که باعث نا امیدی شما می شود.

    ممکن است انرژی تان به سرعت تخلیه شود:

 اگر توانایی کنترل قدرت خود را نداشته باشید و روش استفاده درست از آن را فرا نگرفته باشید، ارواح شرور برای تامین انرژی خود به شما رجوع خواهند کرد و در این صورت انرژی تان به سرعت تخلیه خواهد شد.

     امکان دارد صداهای بلندی بشنوید:

 با باز شدن چشم سومتان ممکن است صداهای بسیار بلندی بشنوید که در انتهای شب بیشتر و بیشتر خواهند شد. صداهایی مثل جیغ و فریاد که میتواند جلوی خواب شما را بگیرد.

هنگامی که چشم سوم شما باز شود، به صورت عجیبی علمتان افزایش خواهد یافت و این ممکن است هنگام صحبت با دیگران باعث مشکلاتی شود. مثلا اگر با فردی که دارای چاکرای ششم بازی است صحبت کنید، ممکن است دچار سردرد شوید. دلیلش هم کشش زیاد انرژی توسط آجنا است.

 

بستن چشم سوم چگونه است؟

 بستن چشم سوم هرگز به راحتی باز کردن آن نخواهد بود. اگر فردی که دارای چشم سوم است، تصمیم به بستن چشم سوم خود بگیرد، باید مدت زمان بسیار زیادی را تلاش کند تا شاید به نتیجه برسد و البته ممکن است که هرگز به نتیجه نرسد !

روش های گوناگونی در سراسر دنیا برای بستن چشم سوم وجود دارد که بسیاری از آنان نه تنها کمکی نخواهند کرد، بلکه باعث خرابتر شدن حال و وضعیت شما خواهند بود. تعدادی از روش ها هم که اصلا فایده ای ندارند!

اگر تصمیم دارید چشم سوم خود را ببندید، باید به نماز و روزه مشغول شوید و از خدا طلب کمک کنید. زیرا تنها کسی که شمارا در باز کردن چشم سوم کمک کرده خدا بوده و تنها کسی هم که میتواند آن را ببندد ، خود خداوند است.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
امیرحسین دوشنبه 14 بهمن 1398 ساعت 17:09

salam

سلام علیکم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد