مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

راهنمایی الهی فرشتگان

راهنمایی الهی فرشتگان



Image result for ‫فرشتگان‬‎

دورین ویرچو
پیام فرشتگان چه ازطریق احساس، کلمات، تصاویر و یا  افکار منتقل می شود. همواره متعالی، محبت آمیز و الهام گونه است. فرشته ها مانند کنترل کنندگان ترافیک هوایی هستند که می توانند بسیار جلوتر، پشت سر و اطراف را ببینند. به عبارت دیگر آنها تصویر واضحی از این که اعمال کنونی ما چه تاثیری بر آینده ما می گذارند دارند.

بنابراین چنانچه فرشتگان شما را به انجام کاری راهنمایی کردند که بی ارتباط به دعای شما به نظر می رسد، به این دلیل است که آنها منافع این کار را در آینده می بینند. در اینجا مثال هایی از راهنمایی های الهی که به ما می دهند آورده شده است:

  

- سلامتی و شیوه زندگی: بهبود رژیم غذایی، ترک اعتیاد، انجام فعالیت های ورزشی بیشتر و متفاوت، گذراندن زمان بیشتری در طبیعت.

- معنویت: مراقبه بیشتر، انجام تمرین های یوگا، آرام سازی ذهن، بدن و خانه.

- شغل و اقتصاد: دنبال کردن اشتیاق خود، رهاسازی نگرانی های پولی، کاهش تنش های کاری.

- عواطف: دور ساختن نگرانی ها، بخشش خودتان و دیگران، غلبه بر به تعویق انداختن کارها و امور.


به یاد داشته باشید که تقاضا کنید!

براساس مثل قدیمی که بیان می کند «آن که نامه می نویسد، نامه بیشتری دریافت می کند»، درمورد فرشتگان نیز همین امر، صادق است. اگر می خواهید بیشتر از فرشتگان ندا بشنوید می بایست بیشتر با آنان سخن بگویید. رویاهایتان، ناامیدی ها، ترس ها، دلواپسی ها، نگرانی ها و شادی هایتان را با آنها درمیان بگذارید. هرآنچه را می خواهید به آنها بگویید و در هر مورد از آنها تقاضا کنید؛ چراکه آنها می خواهند در همه جنبه های زندگی به شما کمک کنند.

هرچه بیشتر و منظم تر با فرشتگان نگهبانتان صحبت کنید، ارتباط شخصی شما با آنها عمیق تر خواهد شد. یک راه برای بهتر شناختن فرشتگانتان، پرسیدن نام آنها است. در فکر خود و یا با به زبان آوردن از آنها بپرسید: «فرشته ها لطفا اسم خود را به من بگویید» و سپس به کلماتی که از طریق فکر، صدا، احساس یا تصویر دریافت می کنید، توجه کنید. بهترین کار این است که اسامی را یادداشت کنید تا در خاطرتان بماند (بعضی از آنها ممکن است غیرمعمول باشد). اگر اسمی دریافت نکردید، معمولا به معنی آن است که شما بیش از معمول برای شنیدن، تلاش می کنید. صبر کنید تا آرام و رها شوید و مجددا سوال خود را از فرشتگان بپرسید.

سپس به فرشتگان خود بگویید: «لطفا نشانه هایی  ملموس در عالم فیزیکی برای من بفرستید و به من کمک کنید تا به راحتی آگاهی بیابم که نام شما را درست متوجه شده ام» پس از آن به نام هایی که در ملاقات با افراد، گفتگوها و یا مانند آن، می شنوید، توجه کنید.

سوال پرسیدن از فرشتگان و گوش فرادادن به پاسخ آنها را تمرین کنید. با گذشت زمان، تفاوت میان صدای فرشتگان و صدای اگو (بخش ترسوی ما) را تشخیص می دهید، همانند زمانی که گوشی تلفن را برمی دارید و به سرعت متوجه می شوید که صدای یکی از دوستانتان است و یا شخص دیگر. شما با تمرین و با موفقیت در اثر پیروی از نصایح محبت آمیز فرشتگان خود خواهید آموخت که به راهنمایی آنها اعتماد و تکیه کنید.


راه هایی برای افزایش درک معنوی

شمامی توانید از فرشتگان خود بخواهید به شما کمک کنند تا بهتر ندای آنها را بشنوید و معنای پیام های رمزآلود آنها را درک کنید. در اینجا راه های دیگری برای افزایش ارتباط الهی با فرشتگانتان آورده شده است:

- تنفس: هنگامی که تنش  داریم معمولا نفس خود را در سینه حبس می  کنیم؛ این حالت از شنیدن پیام های فرشتگان که می  تواند موجب کاهش تنش های ما شود، جلوگیری می کند. بنابراین به یادداشته باشید که هنگام مکالمه با فرشتگان به صورت عمیق نفس بکشید. فرشتگان بیان کرده اند که در کره زمین پیام های آنها بر روی مولکول های اکسیژن منتقل می شود. بنابراین هرچه بیشتر هوای تازه تنفس کنیم، صدای فرشتگان نیز واضح تر خواهد بود. به همین دلیل، شنیدن اصوات فرشتگانتان در طبیعت و یا نزدیک منابع آب (حتی دوش یا وان حمام) آسان تر است.

- رهایی: تلاش زیاد از ارتباط روشن معنوی، جلوگیری می کند. لازم نیست به خود فشار بیاورید تا صدای فرشتگانتان را دریافت کنید، در حالت دریافت قرار بگیرید و از فرشتگان بخواهید برای رهاسازی تنش در ذهن و بدنتان به شما کمک کنند.

- پیروی از راهنمایی ها: اگر فرشتگان از شما می خواهند رژیم غذایی خود را بهبود ببخشید، احتمالا به این دلیل است که آگاهی دارند غذاهای فرآوری شده و مواد شیمیایی در خط ارتباطی معنوی شما، وقفه ایجاد می کند. فرشتگانتان، بهترین استاد شما برای کمک در واضح شنیدن صدایشان هستند. از آنها برای همکاری در این زمینه، درخواست کنید و سپس راهنمایی دریافتی را پیگیری کنید.

- تقاضای نشانه: اگر مطمئن نیستید که به درستی مطلب فرشتگانتان را شنیده باشید، از آنها تقاضای نشانه کنید. بهترین کار این است که خود، نوع نشانه را مشخص نکنید بلکه اجازه بدهید فرشتگان با خلاقیت بی نهایت خود راهی جالب و قابل تشخیص برای نشانه دادن، انتخاب کنند. آن وقت از شوخ طبعی فرشتگان در استفاده از نشانه ها لذت خواهید برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد