مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

توضیحاتی درباره جلسه علوم روحی

- توضیحاتی درباره جلسه علوم روحی -


Image result for ‫ذره بین‬‎

پس از اعلان تشکیل جلسه علوم روحی  (که روز پنجشنبه هفتم تیر97 دایر خواهد گشت) عده ای از علاقمندان شرکت در این جلسات سوالاتی را مطرح کردند که عمده ترین آنها این بود که آیا در این جلسات اقدام به احضار ارواح خواهیم نمود یا خیر. لازم به توضیح است که هدف اولیه و اصلی تشکیل چنین جلسه ای بیشتر از همه آشنایی دوطرفه دوستان و علاقمندانی است که تا پیش از این ازطریق پیام گذاری بوسیله ایمیل یا بخش پیام رسانی سایت با اینجانب در ارتباط بودند. لذا با تشکیل این جلسه افتخار آشنایی این عزیزان و سایر علاقمندان علوم روحی برای من میسر خواهد شد.

هدف دیگر از  تشکیل چنین کلاسی، رسیدگی به مشکلات مدیومی عده ای از دوستانی است که نمی دانند چگونه اقدام به برقراری تماس با ضمیر ناخودآکاه خویش و یا ارتباط با سیاله های هوشمند و کالبد اختری ارواح درگذشتگان خود داشته باشند که با یادآوری عملی تکنیک های ارتباط، این عزیزان قادر خواهند بود به صورت گروهی و جمعی و یا انفرادی انشاالله راهکارهای عملی ساختن چنین ارتباط مبارکی را برای خویش مهیا سازند.

در ضمن یادآور میشوم که به دلایل گوناگون درخواست دارم که علاقمندانی که درصدد ثبت نام هستند، فرصت را مغتنم شمرده و اقدام نمایند، زیرا هیچ معلوم نیست که این جلسه پس از  برپایی  باز هم فرصت فعالیت در آینده را داشته باشد. همچنین ثبت نام کنندگان محترم به هنگام حضور در جلسات، مجاز به همراه آوردن شخص دیگری با خود نمی باشند چراکه فضای جلسه محدود بوده و فقط اشخاص ثبت نام کننده مجاز به حضور در جلسات خواهند بود.

فرامرز ملاحسین طهرانی


Image result for ‫ثبت نام‬‎

نظرات 2 + ارسال نظر
افسانه یکشنبه 24 تیر 1397 ساعت 00:29

با سلام خدمت استاد عزیز وبزرگوار

استاد ای کاش شرایط تشکیل کلاسهایتان بصورت انلاین هم بود.
خیلی علاقمند به شرکت درجلسات کلاسی هستم ولی خ وب چون محل سکونتم تهران نیست واقعا نمیتونم .حضوررداشته باشم.

با سلام
انشالله در آینده ای نه چندان دورفایل صوتی و ویدیویی تدریس دوره ای علوم روحی تقدیم علاقمندانی که خارج از تهران هستند میگردد.
موفق باشید.

Mo شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 11:50

خوشبحال دوستان که در تهران تشریف دارن، پیشنهاد میکنم دوستان این فرصت رو از دست ندن، ما که آرزومون هست شرکت کنیم اما تو یک شهر دیگه هستیم و امکان رفت و امد نیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد