مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

پاسخ به سوالات قسمت 21

پاسخ به سوالات

روحححح


 قسمت بیست و یکم
فرامرز ملاحسین طهرانی

سوال اول از آقا یا خانم میم.دال
بسیار ممنون و سپاسگزارم از شما بابت وبلاگ وزین و زیبایی که دارید.
ببخشید در قسمتی از متن ذکر شده ( ارواح چنانچه در مدت معین شده نتوانند امتیازات لازم را کسب کنند اجباراً می­ بایست برای ادامه تکامل در یکی از کرات مادی...)
آیا غیر از زمین کرات مادی دیگری هم وجود دارد که در آنجا ارواح با ماده ترکیب شوند و بتواند در آن زندگی کنند؟ اگر هست آیا ارواح متعالی میتوانند به آنجا سفر کنند و اطلاعاتی از وضعیت و موقعیت آن مکان به این بشر خاکی برسانند؟
پاسخ: در پاسخ به سوال شما باید بگویم که بله غیر از کره زمین سیارات دیگری هم میزبان ارواح جهت ادامه تکامل وجود دارند که در مقایسه با سیاره زمین برخی از آنها پیشرفته تر و بعضی دیگر عقب مانده تر هستند.
سوال دوم از آقای روزبهانی
خواستم تشکری از شما کرده باشم که بعد از سالها در زمینه روح یک بلاگ درست و خوب و اصولی دیدم.
کارتان عالیست پیروز باشید و راهتان پر رهرو، همت کم نکنید... چند تجربه ای هم در خلال این سالها هست اگر شایسته بدانید بفرستم. این بخش بسیار جذاب و کاربردیست.
پاسخ: از الطاف شما بسبار سپاسگزارم. شما و سایرین اگر تجربه یا خاطره ای دارید ارسال فرمایید. درصورت امکان حتما از آنها استفاده خواهد شد. به شرط آنکه قابل انتشار باشد. موفق باشید.


  سوال سوم از خانم رزا - ش
از شما بابت گذاشتن مطالب پرمحتوا درباره عالم ارواح و متافیزیک بسیار سپاسگزارم. واقعا خیلی جالب است که این چنین با زبان و بیانی ساده، تعریف درستی از عالم غیب دارید. من که استفاده و بهره های زیادی از مطالب شما می برم.. فقط خواستم از شما درخواست کنم که از طریق همین وبلاگ راه هایی برای ارتباط موجی و ارسال امواج از راه دور به سوی کسانی که طالب آن هستند انجام دهید.
پاسخ. از الطاف شما سپاسگزارم. و اما ارسال امواج از راه دور بدین صورت است که شما و سایرین در هر ساعتی که آرامش دارید جهت دریافت امواج شفابخش تمرکز کرده و به همین موضوع فکر کنید و به صورت ذهنی از من و یا یک مقام معنوی که به او اعتقاد دارید بخواهید که امواج را به سوی شما ارسال کند. آنگاه چشم خود را بسته و در فضای تاریک ذهن به نقطه ای میان ابروها در نقطه وسط پیشانی توجه نمایید. پس از مدت کمی آرام آرام جبهه نور سفیدی در برابر دیدگان شما پدیدار گشته و رفته رفته این جبهه نور زیاد شده تا جایی که تمام فضای ذهن شما  غرق در نور خواهد شد. آنگاه شما وارد این فضای نورانی شده و شروع به قدم زدن نمایید و پس از کمی پیشروی در محلی که احساس آرامش بیشتری دارید توقف نموده و منتظر بمانید تا جبهه نور نارنچی یا آبی رنگ از راه برسد به محض مشاهده این جبهه نور خود را در معرض تابش این نور قرار دهید تا اثرات شفابخش آن را در جسم و جانتان به مرور زمان مشاهده نمایید. این تمرین را هر روز یا هفته ای سه روز به مدت نیم ساعت انجام دهید.

سوال چهارم از آقا یا خانم بخشنده
من کتاب الکترونیکی خاطرات یک روح را پس از خرید و دانلود آن، مطالعه کردم و حال عجیبی به من داده است که نمی توانم چگونه آن را تشریح کنم. فقط می توانم از شما تشکر فراوانی نمایم که زحمت کشیدید و خاطرات مدیوم محترمی را که این کشف و شهودها را داشته، به این زیبایی ویرایش و نشر دهید. انشاالله همگی ما بتوانیم از برکات این کتاب عجیب و روحانی بهره مند شویم و سوالی که داشتم این است که آیا به غیر این کتاب و کتاب شناخت و تقویت قدرتهای مدیومی کتاب دیگری در دست انتشار دارید.
پاسخ: با تشکر از شما خواهر گرامی باید به عرض برسانم که درحال حاضر مشغول مقدمات نشر کتاب درس های معنوی هستم که البته تا زمان پایان حروفچینی و صفحه آرایی قدری زمان لازم است که به سرانجام برسد.

سوال پنجم از آقای ر.خدایی
جناب تهرانی ضمن تشکر از انتشار مقالات و مطالب مفید در حوزه متافیزیک و علوم روحی خواستم تقاضا کنم که اگر ممکن است ترتیبی اتخاذ نما یید تا علاقمندان با شما ملاقات رودررو هم داشته باشند.
پاسخ: با تشکر از شما برادر بزرگوار باید به عرض برسانم که فعلا ملاقات حضوری با علاقمندان برای من مقدور نمی باشد. تا انشاالله بعدها چه پیش آید. اما برای ارتباط با بنده می توانید از طریق ایمیل یا وبلاگ اقدام فرمایید.
آدرس وبلاگ: masnavi-arvah.ir
ایمیل: faramarztehrani45@yahoo.com

سوال ششم از آقای بهروز.م
آیا تمریناتی وجود دارد که موجب نفوذ به ذهن و باورهای شخصی که به او علاقه داریم بشود. آیا می شود ازطریق تمرکز و یا هر عامل دیگری محبت شخصی را که دوستش داریم را به سوی خود جلب کنیم. البته منظورم دعانویسی نیست بلکه ایجاد ارتباط ذهنی با فرد موردعلاقه خودمان است که توجه او را نسبت به خود جلب نماییم. ممنونم از پاسخی که خواهید داد.
پاسخ: برای جلب کردن توجهات فرد مورد علاقه به سوی خودتان حتما می بایست دارای یک سری ویژگیهای مثبت اخلاقی یا علمی و یا هنری باشمد تا به عنوان یک نقطه قوت باعث جلب توجه دیگران به سوی شما بشود. وگرنه بدون هیچگونه فعالیت و کوششی درجهت رشد و تکامل شخصیتی چگونه می توانید چنین جاذبه ای را ایجاد کنید تا  توجه و عشق فرد موردنظرتان را به خود جلب نمایید و حتما می بایست به علاقه مندیها و خواست های فرد موردنظر آشنایی داشته باشید و درجهت برآورده نمودن آنها در وجود خودتان همت کنید تا مورد توجه وی قرار بگیرید وگرنه از هیچ راهی ازجمله تمرکز و تلقینات صرف نخواهید توانست به حریم و حوزه آگاهی شخص موردنظرتان مخصوصا اگر حریم عاطفی وی باشد نفوذ و تسلط یابید.

سوال هفتم از خانم ش.ع
کتاب خاطرات یک روح از لحظه قبض جان تا رسیدن به مزلگاه ابدی سخت مرا تحت تاثیر قرار داد و پس از خوانده این کتاب انگار سالها درس الهیات خواندم و صدها ترم در کلاسهای احضار روح شرکت کردم. واقعا دستتاان درد نکند بخاطر انتشار این کتاب اینترنتی که به نظر بهترین کتابی است که در مورد علم متافیزیک نوشته شده است.
پاسخ. بسیار خوشحالم که می بینم اینقدر این کتاب مورد توجه و استفاده علاقمندان علوم روحی قرار گرفته است. انشاالله بهره های معنوی زیادی از مطالعه این کتاب دوستداران علوم ماورالطبیعه ببرند.

سوال هشتم از خانم مقدسی
مدتی قبل یکی از اقوام نزدیک فوت کرد. برای خاکسپاری و مراسم ختم ایشان دختر شش ساله ام را هم برده بودم. پس از گذشت دو ماه، احساس می کنم مدتی است که دخترم دچار پریشانی است و گهگاه هم ساکت به نقطه ای از خیال ذل می زند و هیچ چیزی نمی گوید. گاهی هم بی جهت بهانه می گیرد و با من لجبازی می کند و فریاد می زند درصورتی که تا قبل از فوت فامیل ما، این بچه خیلی آرام و شیرین زبان و مهربان بود. به نظر شما این عوض شدن رفتار دخترم بخاطر نفوذ یک سری امواج منفی از محیط قبرستان در وجود  او نیست؟
پاسخ: انشاالله که اینطور نباشد. زیرا سعی نکنید هر چیزی را در زندگی به چیز دیگر ربط بدهید. البته من خودم مخالف حضور کودکان در محیط قبرستانها هستم. مخصوصا قسمتهایی از قبرستان که به تازگی مردگان را د فن می کنند و بارها هم این موضوع را به همگان گوشزد کرده ام که کودکان خود را به مراسم خاکسپاری اقوام خود نبرید. اما لازم نیست شما درباره فرزندتان دچار اضطراب و نگرانی شوید زیرا کودکان در این سنین به علت ورود به مراحل بالاتر رشد جسمی و عقلی طبیعی است که به نوعی استحاله رفتاری و شخصیتی دچار شوند که شما نباید آن را از نشانه های عدم تعادل روحی بدانید.


کتاب الکترونیکی


روح 300


خاطرات


اثر: فرامرز ملاحسین طهرانی

اشعار کتاب: ف.م.طهرانی (ناجی)

* پیش گفتار

* مقدمه

* تحول بزرگ

* شب موعود

* گفت و گو با یک روح

* آغاز یک راه

* جهان اول روحی جهنم

* اعراف جهان دوم روحی

* روحی که هشیارم کرد

* دیدار با یک روح گنهکار

* جهان سوم روحی

* بشارت بزرگ

* ارتباط با روح حکیم خیام نیشابوری

* او می رود دامن کشان  

* سخن آخر

این کتاب در 236 صفحه به صورت الکترونیکی میباشد


236 صفحه


خرید
نظرات 2 + ارسال نظر
علی شاهبازی یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 16:36 http://ali_shahbazi58@yahoo.com

با سلام
وتشکر ازسایت زیبیتان .

چند سال قبل در کلاسهایی شرکت داشتم . در لحظات خیلی کوتاه به یک بی خودی میرسیدم .ومورد هایی زیبای را تجربه میکردم .به حضور یک روحانی رسیدم که مرا از توفیقات منع کردند .ولی حالا برایم مشگل شده که بتوانم با نشستن به مراقبه بازهم به ان حال برسم .لطفا راهنمایی فرماییدبرای رسیدن به حالت های قبل چه کار بکنم .ممنونم از تجه شما

علی شاهبازی

با سلام
برای تقویت حالات مدیومی هر روز تمرینات مدیتیشن را انجام دهید.
مطالعه کتاب "شناخت و تقویت قدرتهای مدیومی" را به شما توصیه میکنم.

میم دال دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 ساعت 11:38

با سلام و ارادت خاص
و تشکر فراوان از حضرتعالی بابت صبر و شکیبایی و سرعت عملی که دارید در پاسخ گویی .
سپاسگذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد