مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

جلسات علوم روحی


جلسات


(ماورالطبیعه)


نتیجه تصویری برای احضار روح


 

 گهگاه با من تماس گرفته می شود که درخواست تشکیل کلاسهای خصوصی  برای ایشان داشته باشم. لازم به ذکر است که هیچ مشکلی برای من جهت تشکیل چنین کلاسهایی نیست و بلکه باعث افتخار بنده هم می شود، اما بنا به دلایلی خودم بیشتر مایلم که این جلسات بصورت گروهی برگزار گردد.

از اشکالاتی که در راه تشکیل جلسات علوم روحی قابل پیش بینی بود، این است که یک سری اعتقادات و باورهای غلطی که در اکثر جوامع درباره ارتباط با ارواح وجود دارد، ممکن است هم برای من و هم برای دانشجو تولید اشکال و شائبه هایی نماید که تا قبل از این بهتر میدانستم از آن چشم پوشی نمایم اما بخاطر توصیه علاقه مندان این حوزه، تصمیم گرفتم که به شکلی محدود آن را اجرا نمایم. در میان دوستداران جلسات علوم روحی دو دسته وجود دارند یک سری از علاقمندان مایلند ابتدا به ساکن با تشکیل یک جلسه و شنیدن خلاصه ای از مطالب و موضوعات علوم روحی تجربه ای هرچند کوتاه در این حوزه کسب نمایند. و دسته ای دیگر نیز مایلند در چند جلسه به مقصود خویش که ارتباط با ارواح هست نائل آیند. که فعلا بنده در خدمت این دو دسته میباشم. اما لازم به تذکر است که محل و مکان تشکیل این جلسات دورهمی به عهده هنرجویان می باشد.  موضوعاتی که قرار است در این جلسات مورد بحث و درس قرار گیرد به شرح ذیل می باشد:

الف: موضوعات دروس:

1- تاریخچه علوم روحی

2- شناخت قدرتهای  ذهن

3- تقویت قدرتهای مدیومی

4- تکنیکهای ارتباط با ضمیر ناخودآگاه

5- ارتباط با ارواح

ب - بازه زمانی کلاسها:

1- یک جلسه (طبیعی است در یک جلسه سه ساعته تمامی موضوعات بالا به طور فشرده تعلیم داده خواهد شد.) 

2- جلسات متعدد (تعداد جلسات به عهده هنرجویان می باشد.)


شرایط و مقررات تشکیل جلسات علوم روحی:

 

1- تعداد شرکت کننده در این جلسات می تواند یک تا بی نهایت باشد و تاثیری در شهریه آن ندارد. 

2- بهتر است اگر تعداد حضار در جلسه زیاد است از هر دو گروه آقا و خانم حضور داشته باشند تا سیالات روحی موجود در جلسه کامل گردد. (تکمیل سیالات روحی)

3- اکثر افراد حاضر در جلسات روحی بهتر است افرادی معتقد و مومن به عالم غیب  باشند تا وقت جلسه به بحث و مناظره میان معتقدین و منکرین به عالم غیب تلف نگردد.

4- مکان برگزاری چنین جلساتی آرام و ساکت و عاری از سروصداهای انسانها و ماشین ها و امواج مزاحم باشد. به همین علت زمان برگزاری چنین جلساتی بهتر است غروب و شب باشد. اما برگزاری این جلسات صبح ها هم بلامانع است به شرطی که افراد حاضر در جلسه دغدغه کاری نداشته و آرامش داشته باشند و همچنین محیط آرام و ساکت باشد.

5- حق الزحمه اینجانب برای حضور و هدایت جلسات ارتباط و یا احضار ارواح برای هر جلسه 200 هزار تومان می باشد، حال فرقی نمی کند تعداد حاضر در جلسه یک نفر یا بیشتر باشد.

برای تشکیل جلسات علوم روحی (ماورالطبیعه)  میتوانید با ایمیل faramarztehrani45@yahoo.com  و یا شماره موبایل 09109751237 تماس گرفته و یا پیام بگذارید.


** تبصره: مکان  جلسات آموزش علوم روحی برعهده خود هنرجویان می باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
اعظم دوشنبه 24 مهر 1396 ساعت 10:58

با سلام و وقت بخیر.آیا این موضوع درست است که به دلیل نهی دین اسلام از احضار روح و ارتباط با ماوراءالطبیعه ممکن است بعد از انجام این موارد فرد مورد نظر ضرر و زیان مادی معنوی و جسمی بکشد.

با سلام
درهیچ دینی ، مخصوصا دین اسلام هرگز نهی از ارتباط با ارواح نشده است. بلکه در آیه ای فرموده است که دانش بشر به شناخت روح نمی رسد، اما هرگز نفرموده است که ارتباط و یا تلاش برای ارتباط با ارواح حرام و مکروه است. بلکه فقط فرموده است که دانش شما در این مورد یعنی شناخت روح اندک است. پس ما می بایست همانند سایر علوم که بشر در راه شناخت آن گام برداشته است، در زمینه علوم روحی نیز تلاش و سعی نماید و دلیل آن هم این است که در احادیث معتبر آمده است که علم را حتی اگر در دورافتاده ترین نقاط این جهان و یا آسمانها هم که باشد باید به چنگ آوریم.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد