مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

تشنگی یک روح/خاطرات مدیومها(1)

بنام خدا

خاطرات مدیومها (1)


تشنگی یک روح


Image result for ‫آب‬‎

فرامرز ملاحسین تهرانی


تصمیم دارم به مرور، خاطرات جالبی را که برخی از مدیومها و خوانندگان عزیز برایم ارسال می کنند را تحت عنوان خاطرات مدیومها انتشار دهم. البته اگر مدیومی خواستار عدم درج نامش باشد ما نیز نام ایشان را درج نخواهیم کرد. پس منتظر ارسال خاطرات شما عزیزان هستیم.

در میان پیامهایی که مدتی قبل برایم ارسال شده بود یکی از پیامها اختصاص به خانمی داشت که ادعا میکرد یک مدیوم شنوا است. (یعنی این که گهگاه صداهایی از عالم غیب و ازجمله ارواح را می شنود) ایشان برایم نوشته بود که مدتی است قبل از آنکه به خواب کامل برود (حالتی شبیه خواب و بیداری) صدای کودکی خردسال را می شنود که پیوسته تقاضای آب می کند و مدام میگوید «مادر من تشنه ام». ایشان در ادامه نوشته بودند که من خیلی کنجکاو شدم که بدانم این کودک کیست و اصلا این صداها واقعیت دارد یا آنکه محصول فکر و خیالات وی است.  وی ادامه داده که: تا آنکه در یک بعدازظهری که من قصد داشتم کمی استراحت کنم باز هم صدای این کودک را مثلا از فاصله سه چهار متری شنیدم که تقاضای آب می کرد. این خانم از من پرسیده بود که آیا می توانم منشا این صدا را پیدا کنم.

  

من با خواندن این پیام کنجکاو شدم که بدانم آیا این پیام یک پیام حقیقی است و یا آنکه مثل خیلی از پیامهای خوانندگان برخاسته از احساسات و تخیلات آنهاست. پس در جواب پیام ایشان گفتم که ایشان جستجو کنند و ببینند که در حوالی محل زندگی ایشان و یا درمیان اقوام دورشان و یا درمیان اقوام همکاران اداری و یا دانشگاهی  و یا هر گروه اجتماعی که ایشان در آن فعالیت دارند، کودک خردسالی به تازگی فوت شده است یا خیر. پس از چند روز این خانم در جواب سوال من پیام دادند که به تازگی در همسایگی یکی از دوستان همکارش، پسربچه ای شش ساله بر اثر برق گرفتگی در منزل فوت شده است. و جریان از این قرار بودکه مادر این بچه در اتاقی دیگر مشغول کاری بوده و این پسربچه هم بنابه اقتضای سن و سال در حال بازیگوشی در اتاق دیگر بوده که بر اثر دست زدن به یک وسیله برقی دچار برق گرفتگی شده است و از این ماجرا چیزی حدود سه ماه می گذرد و مادر این کودک که تنها همین یک فرزند را داشته است ا زاین بابت بسیار عزادار و غمگین است.

این خانم در ادامه پیامش توضیح داده است: اما چیزی که برایم خیلی عجیب می نماید این است که مادر این کودک به خاطر موضوعی خود را نمی بخشد و آن اینکه قبل از وقوع حادثه صدای بچه اش را از آن اتاق می شنیده است که از وی مدام تقاضای آب می کرده است و می گفته که تشنه است اما این مادر در جوابش می گفته که خودت بیا بیرون از اتاقت تا من به تو آب بدهم زیرا به خاطر امور خانه دستش بند بوده است. و در پایان پیامش این خانم از من درخواست کرده بود که بالاخره تکلیفش با این صدا و تقاضای آب خواستن روح آن بچه چیست؟

من در جواب این خانم گفتم که روح این کودک البته هم اکنون تشنه نیست زیرا بعد از قبض جان حتما از سوی فرشته مرگ و رسولان ملازم ایشان، رفع عطش گردیده است و اصلا تشنگی و گرسنگی از نیازهای کالبد جسمانی است نه روح. اما با همه اینها بازهم رسولان مرگ به خاطر ناآگاهی کودک از وضعیت جدیدی که در زندگی اش بعد از قبض روح بدان دچار شده است، وی را با بهترین و گواراترین اشربه سیراب نموده اند. اما اینکه چرا آن کودک باز هم تقاضای آب می کند بخاطر این است که  در درجه اول مادرش را و اگر آن مادر ناتوان از شنیدن و درک آن بود، دیگران را متوجه حضور خویش نماید. تنها راه برای آرام ساختن این کودک این است که با همان زبان کودکانه و صحبت کردن معمولی به او بگویید که او دیگر تشنه نیست زیرا که می داند فرشتگان نگهبانی که پیوسته همراه او هستند و بسیار هم مهربانند، تاکنون با بهترین و گواراترین شربتها او را سیراب کرده اند. بعد از دادن این دستورالعمل منتظر پیام بعدی این خانم شدم.

ایشان در پیام بعدی برای من نوشتند که به شکل بیانی و صحبت کردن، به آن کودک فهمانده است که او دیگر تشنه نیست و اینکه دوستان و مربیان مهربانی که مامور نگهداری از او هستند شربتها و خوراکی های بسیار خوشمزه ای به او داده اند. ایشان در ادامه پیام توضیح دادند که به محض گفتن این سخنان به آن کودک، صدای خنده های شیطنت آمیز آن کودک را شنیده است که نشان از وضعیت مطلوب و بهجت آور وی در دنیای غیب داشت و چیزی که برایم جالب بود اینکه آن کودک در عالم ارواح مثل یک کودکی که در همین دنیای خاکی شیطان و بازیگوش است، همان حالات و رفتار را داشت که البته من فقط قادر به شنیدن صدایش بودم.

این خانم در ادامه پیامش توضیح دادند: من فقط یک اشتباه بزرگی مرتکب شدم و تمام این موضوع را به همکارم گفتم و ایشان هم در یکی از روزها که به دیدن همان خانم همسایه اش که مادر  این کودک فوت شده بود رفته بنابر خصلت زنانه اش، آرام آرام سر صحبت را باز کرده و سربسته به وی گفته که کودک شما به خواب یکی از همکارانم آمده است و گفته که تشنه است و فرشتگان هم به وی آب و شربت داده اند و او هم اکنون در وضعیت خوبی به سر می برد.و این مادر به محض شنیدن این داستان شروع به گریه و زاری کرده و خلاصه داغش تازه شده و ...

من لازم است در اینجا به عرض دوستان برسانم که موضوعات علوم روحی و مسائلی از این دست که ممکن است برای اکثر مردم  خارج از باور و حتی تحمل آنها باشد را هرگز برای کسی تعریف نکنید. اصلا چه نیازی هست که شما تجربیات خود در زمینه تمرینات و مشاهدات معنوی را برای کسی بازگو کنید. بازگو نمودن این حقایق برای نامحرمان و یا کسانی که اصلا مایل به شنیدن آن نیستند باعث تضعیف قدرتهای مدیومی و قطع رابطه یک مدیوم با ارواح خواهد شد. ما و شما فقط می بایستی تمام آگاهیها و مکاشفاتی را که داریم برای خویش نگهداریم  و درجهت تقویت محراب خداشناسی و قدرت درک حقایق هستی آن را به کار بریم تا انشاالله بتوانیم در بازتاب و انعکاس آن تعلیمات الهی، بعنوان یک الگو و نمونه اخلاقی در جامعه خویش عمل نماییم. فقط همین.

و اما درباره این خاطره ای که عرض شد، از کسانی که دارای تجربیاتی از این دست هستند و خاطراتی دارند که جنبه عمومی داشته و قابل درج در صفحات اجتماعی است را برایم بفرستید تا همگان از آن بهره مند گردند. البته برخی خاطرات جنبه شخصی دارد که بنابر درخواست نویسنده فقط به طور خصوصی به آن پاسخ داده خواهد شد.

نظرات 3 + ارسال نظر
سن آی آخوندزاده ۱۴ ساله پنج‌شنبه 1 اسفند 1398 ساعت 15:19

آقای آرش آیا می دانید مدیوم ها چه کسانی هستند و چه کاری می کنند الان من رفتم تست مدیوم و تمام سعال ها که پرسیدند جوابم آره بود پس منم یک مدیوم هستم ولی چه کارهایی می توانم انجام دهم

بهار جمعه 4 بهمن 1398 ساعت 01:16

سلام.
میتونم با شما گفتگویی داشته باشم ؟
این ادرس اینستای منه
naharalipoor44

با سلام
می توانید به این آدرس اینستاگرام پیام دهید:
masnaviarvah

آرش یکشنبه 30 مهر 1396 ساعت 14:33

سلام. آیا این درست هست که در جزیره ها تجمع ارواح بیشتر هست؟من خودم سالها جزیره ی کیش زندگی می کردم و چندیدن بار تجربهه ی حضور نیروهای ی عجیب رو داشتم که در یک مورد به شدت خشن هم بودند که بعدا فهمیدم که بسیاری از ساکنان جزیره تجربه های مشابه دارند و ارواح رو دیدند و یا حس می کنند. بعدا از فردی شنیدم که مناطقی که با آب احاظه شدند توان سفر روح رو کاهش میدن.

با سلام
معمولا اینگونه اعتقادات بخاطر آن فضای رمزآلود و دنج و ساکتی است که مکانهایی مثل جزایر و مناطق پرت و دورافتاده و متروکه در خود دارند وگرنه نیروهای ناشناخته با طول موج های متفاوت و خاطر از دید و رویت همگان، در تمامی مناطق کره زمین حضور داشته و تاثیرات آنها برای عده ای از مردمان که دارای قدرت مدیومی بالاتری نسبت به سایرین هستند، قابل درک و در پاره ای از موارد مشهود میباشد.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد