مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

نحوه تشکیل جلسات ارتباط با ارواح

بنام خدا

نحوه تشکیل جلسات ارتباط با ارواح


در مقاله هایی که قبلا داشته ایم در مورد چگونگی  تشکیل جلسات ارتباط با ارواح اطلاعاتی داده شده است، اما از آنجایی که ممکن است هنوز عده ای در این مورد اطلاعات کم و یا اصلا اطلاعاتی نداشته باشند در این مقاله کوتاه شمه ای از آنچه که قبلا گفته ایم را متذکر می گردیم.

همان گونه که بارها گوشزد کرده ام هرگز بدون دانش روحی و یا لااقل بدون حضور استاد و راهنما و یا کسی که در زمینه ارتباط با ارواح تجربیاتی کسب کرده است، مبادرت به ارتباط و یا احضار ارواح چه برای خود و یا در جمع ننمایید. زیرا ممکن است ارواح مزاحم و یا ارواح بی سواد و غیرمفیدی از این فرصت بهره برده و مبادرت به برقراری تماسی مضر با شما نمایند که نه تنها هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت بلکه ممکن است شما را دچار مشکلات عدیده  روحی و عاطفی و حتی جسمانی نماید. 


 درست مانند انتخاب دوست، شما می بایست در برقراری ارتباط با ارواح بسیار وسواس و هشیاری به خرج دهید. مگر شما با هر کسی که در کوچه و خیابان رودررو میشوید طرح دوستی و  رفاقت می ریزید؟ مسئله ارتباط با ارواح هم همینطور است در پیرامون ما ارواح بسیار زیاد سرگردانی هستند که یا به تازگی فوت شده اند و یا مدت زیادی از دنیا رفته اند اما به خاطر دلبستگی های مادی و دنیایی هنوز به جهان های روحی سفر نکرده اند، اینها بسیار سعی دارند که در درجه اول با اعضای خانواده خویش ارتباط برقرار نمایند اما چون صدا و جسم روحانی آنها را کسی نمی شنود و نمی بیند، مترصد آن هستند که شخصی مبادرت به برقراری ارتباط با ارواح نماید و اینها هم بلافاصله با القا نظرات و خواستهای خویش باعث بروز مشکلاتی در زندگی شخصی  و  اجتماعی اینگونه افراد می شوند. پس هر کسی چه به صورت فردی و چه به صورت جمعی قصد ارتباط با ارواح را داشت، قبل از آن خود را مجهز به دانش روح شناسی نماید و در این زمینه پس از مطالعه و تحقیقات فراوان و کسب تجربه اقدام به این کار کند و یا از وجود شخصی آگاه در زمینه هدایت جلسات ارتباط با ارواح سود جوید.

با حضور اشخاص هادی و با تجربه و روح شناس در جلسات ارتباط با ارواح همگان شاهد خواهند بود که چقدر خوب و بدون دردسر ارواح گوناگونی پس از حضور در این جلسات و معرفی خود و ارسال پیامهای معنوی خویش آن جلسه را ترک نموده و روحی دیگر با همان نظم و انضباط به جلسه تشریف می آورد. و اگر روحی خام و بی سواد و احیانا شرور قصد ورود به اینگونه مجالس را داشت توسط شخص هادی از جلسه اخراج شده و بی هیچ مشکلی پی کار خود می رود.

از دیگر ملزومات تشکیل جلسات ارتباط با ارواح آمادگی روحی و روانی و ذهنی اشخاصی است که برای شرکت در اینگونه جلسات دعوت شده اند. یعنی اینکه اگر قرار است مثلا در یکی از روزهای هفته جلسه ای در منزل یکی از علاقمندان برگزار گردد، حداقل از یک هفته قبل اشخاصی که قرار است در این جلسه شرکت کنند شناخته شده و از آنها دعوت به عمل آید، تا آنها با آمادگی کامل روانی و ذهنی پای به آنجا بگذارند. همچنین افرادی که به جلسات ارتباط با ارواح دعوت می شوند باید افرادی منکر به عالم غیب و ارواح نباشند. زیرا حضور حداکثری افراد منکر باعث میشود که ارواح متعالی به چنین جلساتی نیایند و این دسته از ارواح دوست دارند برای اشخاصی پیام های الهی و معنوی بفرستند که خواهان شنیدن آن باشند نه افرادی که برای مسخره کردن و فقط دیدن یک نمایش حضور به هم می رسانند.

از دیگر کارهایی که میزبان این گونه جلسات باید انجام دهد، نظافت مکان و محل برگزاری جلسات ارتباط با ارواح است. البته این موضوع بدیهی است که همه ما وقتی که قرار است مهمانی به خانه مان بیاید از قبل خانه را تمیز و معطر نماییم، حالا فکرش را بکنید که غیر از مدعوین، قرار است ارواحی پاک و متعالی از جهان های عالی روحانی مثل بهشت پای به این جلسات بگذارند پس حتما می بایست به یمن قدوم مبارک آنها پیشاپیش با نظافت و معطر کردن خانه و فضای جلسه، خود را آماده پذیرایی نماییم.

همچنین حتما یکی از حضار در جلسه را برای امر نویسندگی انتخاب نموده و وی را مامور نماییم تا هر پیامی را که از ارواح متعالی  به ما می دهند را در دفترچه ای که از قبل برای همین کار آماده کرده ایم، یادداشت نماید. البته شخص هادی جلسه برای بهتر  برگزار شدن اینگونه جلسات حتما دستورالعملهای خاص خود را دارد و آنها را اعمال خواهد کرد، از جمله اینکه به محض شروع جلسه تمام موبایلهای افراد حاضر در جلسه خاموش باشد تا با زنگ خوردن آن حواس حاضرین در جلسه  پرت نشود و همینطور هیچ کودکی در جلسات ارتباط با ارواح نباید حضور داشته باشد زیرا روحیه کنجکاوی و عدم مراعات کودک در حفظ آرامش و ایجاد نظم شخصی ممکن است باعث به هم خوردن افکار حاضرین مخصوصا والدین کودک شده و درنهایت در روند برگزاری  جلسه اخلال ایجاد نماید.

یک جلسه موفق ارتباط با ارواح در پایان می بایست حتما منجر به شادی و خوشحالی و ذوق و شوق روحانی در اشخاص گردد، و اگر اینگونه باشد معلوم می شود که هادی جلسه به کارش مسلط بوده و توانسته ارواح وارسته ای را به جلسه جذب نماید که موج مثبت و شادی آفرین آنها افراد حاضر در جلسه را به وجد بیاورد. 

من در چند جلسه ارتباط با ارواحی که حضور داشته ام، به حمدالله شاهد وفور موج مثبت و شادی آفرین در بین حضار و ازجمله خودم بوده و آن را به عینه احساس نموده ام، و در این  زمینه حاضرم درصورت تشکیل چنین جلساتی از سوی شما برای هدایت آن (با هماهنگی قبلی) حضور داشته باشم که شرایط و چگونگی آن را در اطلاعیه صفحه نخست این وبلاگ اعلام نموده ام. با امید موفقیت و برخورداری همه علاقمندان به علوم روحی از امواج مثبت الهی همه شما عزیزان را به خداوند بزرگ می سپارم.


نظرات 1 + ارسال نظر
یاسمن یکشنبه 12 فروردین 1397 ساعت 18:32

سلام من یکی از علاقه مندان به برگزاری این جلسات هستم میشه راهنماییم کنین؟

با سلام
برای شرکت در جلسات علوم روحی فرم ثبت نام در این جلسات در وبلاگ قرار داده شده است. از طریق این فرم اقدام به ثبت نام نمایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد