مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

گردونه دوار

بنام خدا

گردونه دوار


Image result for ‫احضار روح‬‎

فرامرز ملاحسین تهرانی


یکی از وسایل ارتباط با ارواح در جلسات گروهی، «گردونه دوار» میباشد. با این وسیله میتوان با ارواحی که در جلسات روحی تشریف میاورند ارتباط برقرار کرد. نحوه ارتباط با مردمان عالم غیب در این روش، حرکت گردونه دوار به روی صفحه ای است که در آن کلمات نقش بسته است و ارواح با به حرکت درآوردن این گردونه بر روی صفحه پیام های خویش را به حاضران در جلسه اعلام می کنند. 

و اما بعد از این توضیح باید به اطلاعتان برسانم در این روش نیز حتما باید یک فرد هادی و مطلع از علوم روحی و یا لااقل صاحب تجربه در این زمینه حضور داشته باشد و حاضرین در جلسه هم افرادی مومن به روح و عالم غیب باشند. 

 

 و اما طرز ساختن گردونه دوار بسیار ساده است. شما می بایست یک مقوا به ابعاد 30 در 30 یا قدری بزرگتر تهیه نموده و در قسمت بالای آن با ماژیک حروف الفبا را به ترتیب از الف تا آخر در کنار هم بنویسید. در سمت راست صفحه اعداد 1 تا 9 را بنویسید. در مرکز صفحه کلمات سلام، خداحافظ، بلی و خیر را در ابعاد یک دایره به اندازه نعلبکی بنویسید. زیر صفحه از راست به چپ کلمات بهشت، جهنم، اعراف، دنیا، نمیدانم، بعدا توضیح میدهم، خسته شدم را بنویسید. در سمت چپ صفحه از بالا به پایین با فواصلی منظم کلمات دلخواه و کلیدی که دوست دارید بنویسید. 

باید به عرض برسانم الزاما هیچ فرمول مطلقی برای نوشتن این کلمات وجود ندارد. اما این چیزهایی که گفتم برای ارتباط با ارواح کفایت می کند. و اما گردونه دوار ما میتواند یک نعلبکی باشد که با خودکار و یا ماژیک علامت یک فلش را در لبه آن می کشیم. سپس گردونه یا همان نعلبکی را در مرکز صفحه می گذاریم. سپس افراد حاضر در جلسه که حداقل شش ، هفت و یا هشت نفر باید باشند دور میز و صفحه گردونه دوار می نشینند. شخص با تجربه یا همان هادی جلسه کنار میز می ایستد و با استعانت از خداوند متعال و درخواست از او برای اعزام یک روح متعالی و بهشتی؛ حاضران در جلسه را به سکوت وتمرکز و توجه به عالم غیب دعوت می نماید. سپس از افراد جمع شده به دور گردونه دوار می خواهد نوک انگشت اشاره خود را مماس با گردونه یا همان نعلبکی قرار دهند. لازم به ذکر است که هیچ گونه فشاری نباید ازطرف انگشت حاضران بر روی نعلبکی وارد بیاید بلکه فقط باید سطحی نازک از پوست نوک انگشت حاضران بر گردونه اشاره داشته و مماس گردد. پس از دقایقی توجه و تمرکز حاضران در جلسه با شگفتی مشاهده می شود که گردونه دوار به حرکت درآمد.

قبل از به حرکت به درآمدن گردونه دوار، هادی جلسه به عنوان راهنما و سخنگوی جلسه از روح حاضر در جلسه می خواهد که اگر در جلسه حضور دارد گردونه را به سمت کلمه بله و یا سلام حرکت دهد. شاید با اولین درخواست این کار عملی نشود اما با تکرار این درخواست و پس از دقایقی گردونه دوار یا همان نعلبکی شروع به حرکت میکند و نوک فلش روی گردونه به سمت کلمه سلام رفته و می ایستد. سپس هادی جلسه از روح می پرسد آیا شما از اقوام حاضرین این جلسه می  باشید یا خیر. اگر روح حاضر در جلسه از اقوام حاضرین باشد مجددا گردونه حرکت کرده و فلش به سمت کلمه بلی یا خیر رفته و می ایستد. هادی جلسه در این زمان در صورتی که روح اعلام کرده باشد از اقوام حاضرین است درخواست می کند که نامش را ذکر کند و روح نام خویش را ذکر می کند تمام جوابهایی که روح می دهد همگی با حرکت گردونه روی صفحه و رفتن فلش گردونه به روی حروف است. مثلا اگر نام روح محمدعلی بوده باشد، گردونه ما ابتدا به سمت کلمه م رفته سپس ح بعد از آن م و بعد د و همین طور الی آخر تا نام محمدعلی را برای ما مفهوم سازد. لازم به ذکر است که ازسوی هادی جلسه یک نفر از قبل تعیین می شود تا حروفی را که روح بوسیله گردونه دوار به سوی آنها رفته و پیام می دهد را روی کاغذ نوشته و جمله ها را کامل نماید و یا اینکه خود هادی و راهنمای جلسه این کار را بر روی دفترچه یادداشت خود انجام می دهد. 

بقیه این مطلب را انشاالله در کتابی که به همین نام یعنی «گردونه دوار» نگاشته ام توضیح می دهم و برای عرضه، تقدیم دوستداران عزیز می کنم. باز هم باید متذکر شوم هرگز بدون شخص هادی و یا باتجربه در امر ارتباط با ارواح خودسرانه اقدام به برپایی جلسات روحی ننمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد