مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

تاثیر محیط در کیفیت ارتباط ها

تاثیر محیط در کیفیت ارتباط ها


Image result for ‫فضای اثیری‬‎


این یک مصاحبه روحی راجع به تاثیر محیط در کیفیت ارتباط ها می باشد که ازسوی یک روح عالی مخابره شده است.


1- آیا محیط مجاور مدیوم در چگونگی ارتباطها و پدیده ها تاثیری دارد؟

پاسخ: ارواحی که در مجاورت مدیوم هستند همگی او را در نیکو یا نکوهیده بودن ارتباط کمک می کنند.


2- ارواح عالی آیا نمی توانند بر اراده نامساعد مدیوم و ارواح مانوسش فائق آیند؟

پاسخ: مواقعی که خود مقتضی بدانند یا اگر به قصد مفیدی تقاضای ارتباطشان شده باشد به طوری  جدی اقدام می کنند. قبلا هم گفته بودیم که حتی گاه ممکن است عالیترین ارواح عنایت فرموده و علیرغم نواقص مدیوم و محیط اطرافش با او تماس بگیرند. در چنین موارد البته محیط مدیوم و خودش هیچگونه اثر و نفوذی در ارتباط نخواهند داشت.


3- آیا ارواح پیشرفته مجاهدت نمی کنند بعضی محافل روانپژوهی را که به مسائلی مبتذل وقت می گذرانند به مطالب و افکاری جدی تر سوق دهند؟

  

پاسخ: ما اصولا به محفلی که می دانیم حضورمان در آنجا بی فایده است نزدیک نمی شویم. اگر جمعیتی را سراغ کنیم که خلوص نیت دارد، حتی اگر معلومات و اطلاعاتش کافی نباشد و ابزار مناسبی هم برای ارتباط در آنجا یافت نگردد، معذالک با کمال اشتیاق بدانجا می شتابیم، ولیکن از محافل با اطلاع و سابقه داری که اکثر امور را متاسفانه با شوخی برگزار نمایند و معمولا با طعن و کنایه صحبت می کنند همواره گریزانیم. در این چنین اجتماعات فقط گوش و چشم است که باید متاثر گردد که آن هم کاری به عهده ارواح مسخره گر و ضربه نواز است. افرادی که احیانات به معلومات خویش مغرور باشند حق است توسط ارواح نادان و عقب مانده به بازیچه گرفته شوند تا بلکه منفعل از خویشتن ستانی گردند.


4- در محافظ روانپژوهی علمی آیا حضور ارواح عقب مانده ممنوع است؟

پاسخ: نه فقط ممنوع نیست، بلکه حضورشان در چنان مجامع مطلوب است تا شاید از تعلیمات ارواح پیشرفته استفاده کنند، اما غالبا مانند مردم عامی که در محضر فضلا گیج می شوند آنها هم در این مواقع مبهوت می گردند و ساکت می مانند.


تذکر - خواننده نباید نباید تصور کند که فقط مدیوم ها هستند که هوشمندان نامرئی را به جانب خود جلب می کنند، ارواح همه جا در فضا پراکنده اند و عده ای همواره در کنار و در اطراف ما رفت و آمد دارند که ما را می بینند، مراقب ما هستند، در اجتماعات ما شرکت می کنند و به حسب اینکه جذب یا دفعشان کنیم به جانب ما می آیند و یا دوری از ما می جویند. استعداد مدیومی از این لحاظ هیچ تاثیر مخصوص ندارد چون خاصیت مزبور فقط یک وسیله ارتباط است و بس. در علل طبیعی قوای جاذبه و دافعه ارواح نسبت به یکدیگر قبلا توضیحات داده بودیم که اگر توجهی به آن شده باشد آسان می توان دریافت ارواحی که هماهنگی با روح ما دارند طبعا به ما متمایلند و در اطراف ما خواهند بود. حالا اگر در سطح خلق و خوی ساکنان دنیای زمینی خودمان غور نماییم نیکو حدس می توانیم زد اکثریت ارواحی که درمیان جماعات بشری آمد ورفت دارند بایستی چه خصوصیاتی داشته باشند. راجع به هر سرزمینی که به طور جداگانه تحقیق کنیم وقتی به خصوصیات بارز اخلاقی و آرمان های اهالی منطقه و افکار بیش و کم معنوی و نوعدوستانه آنها آشنا شویم آسان درک می کنیم از کدام طبقات روحی افزون در آن سرزمین تردد دارند.

با توجه به اصل فوق الذکر اکنون جماعتی را درنظر می گیریم متشکل از افرادی کوته فکر و بی آرمان که فقط جویای سرگرمی و به فکر تفریحات خویش هستند. آیا در آن میان مواجهه با چگونه ارواحی را باید انتظار داشته باشیم؟ همانگونه که فلاسفه و دانشمندان زمینی در آن چنان محفلی اتلاف وقت نمی کنند، مسلم است ارواح عالی هم در آن محیط تردد نخواهند داشت. هر وقت جماعتی در یک مکان گرد هم آیند یک اجتماع نامرئی هم از ارواحی که تجانس علمی و اخلاقی با زندگان حاضر دارند در همان مکان تشکیل می شود. اکنون فرض می کنیم وسیله ای باشد که جماعت مزبور را با ارواح مرتبط سازد، در آن صورت چگونه ارواحی به سوالات چنان افراد جواب خواهند داد؟ ارواحی که جواب می گویند قطعا از عناصری خواهند بود که در همان محفل حاضر بوده و فرصتی را منتظرند تا به نوبه خود عرض اندام کنند. با تمام این احوال هرگاه از یک روح مترقی هم تقاضای ارتباط شود احیانا وی تماس می گیرد و مطالبی معقول هم بیان می دارد تا شاید تنی چند گمراه را از تباهی نجات دهد. اما وقتی متوجه شود که بیاناتش را کسی نمی فهمد یا کسی بدانها اعتنا ندارد به ناچار ترک آن محفل می گوید و سپس دیگر بار صحنه ای جهت اغفالگری و مسخره بازی های حاضران نامرئی آماده می شود.

جدی بودن یک جلسه شرط کافی و منحصر بفرد نیست که با ارواح پیشرفته تماس حاصل شود. افرادی هستند که خیلی کم می خندند اما قلبی ناپاک دارند، حال اینکه صفای قلب بسی بیشتر موجب جلب نیکان است. صرفنظر از کیفیت اخلاقی حاضران، هرجا که استعداد مدیومی تامین باشد ارتباط ارواح هم امکان پذیر خواهد بود، اما اگر محفلی است که شرایط معنوی لازم را واجد نیست ناگزیر با ارواحی تماس خواهد داشت که از اغفال حاضران کوتاهی نمی کنند و به افکاری خطا سوق شان می دهند.

از مطالبی که در این مقاله بیان داشتیم می توان نتیجه گرفت که تاثیر محیط در کیفیت ارتباط و مخابرات روحی بسی شایان اهمیت است. ضمنا هرگاه متوجه شویم که یک پیام روحی با عقیده حاضران مطابق و هماهنگ است نباید چنان بپنداریم که عقیده حضار بوده که در روح مدیوم منعکس شده است، بلکه شباهت عقیده را باید معلول تجانس گوینده نامرئی با خودمان بدانیم که در نیکو یا در نکوهیده سنخیت فکری با ما دارد. هرگاه بتوانیم ارواحی غیرآشنا را به محفل خودمان جلب نموده و تماس حاصل نماییم غالبا متوجه می شویم که شیوه گفتار مدیوم تغییر می کند و مطالبی مخابره می شود که شاید از عقاید و افکار ما بسیار فاصله دارد.

خلاصه اینکه هرقدر در یک محیط معینی تجانس افکار نیکو و علاقه ذاتی به دانش معنوی افزون باشد شرایطی مساعدتر جهت ارتباط با ارواح پاک احراز می گردد.


;کانال تلگرام مثنوی ارواح

masnaviarvah@

نظرات 3 + ارسال نظر
ایرج دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 22:34

سلام استاد عزیز
از مطالب اموزنده و سایت خوبتون متشکرم
احیانا اگر کلاس یا دوره مخصوص به عالم روحی داشتید بنده را اطلاع بدید ممنون میشم

سلام. آموزش ما در کانال تلگرام هست. شما برای گذراندن دوره های آموزش میتوانید به آی دی تلگرام @Tehrani1345 پیام دهید.
١. آموزش علوم روحی
٢. آموزش برونفکنی
٣. آموزش چشم سوم
۴. آموزش انرژی درمانی
۵. تفسیر رباعیات خیام

Barati دوشنبه 13 مرداد 1399 ساعت 20:38

سلام.باتشکر بخاطرمطالب مفیدی که دانستن انها به نظرم برای همه لازم است.درحدامکان پاسخ این سوال را بفرمایید.باتشکر:
ایا میشود به صورت انفرادی با ارواح تماس حاصل نمود.یا اینکه حتماباید تعدادپنج شش نفر باشند؟

سلام.
در روش کتابت بطور انفرادی از ارواح پیام میگیریم.

ali shahbazi چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت 00:28

با سلام
در صورتیکه همایش بود اینجانب را دعوت فررمایید
تشکر میکنم

علی شاهبازی

با سلام
بله حتما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد