مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

چگونگی تشکیل جلسات تماس های تجسدی

چگونگی تشکیل جلسات تماس های تجسدی


Image result for ‫جلسات ارتباط با روح تجسدی‬‎

استاد حسن رهبرزاده

چگونگی تشکیل جلسات تماس­های تجسدی

اطاقک سیاه       صفحات منیره

در جلسات تماس با ارواح چنانچه تمام شرایط جهت تماس گرفتن مساعد باشد و ارواح نیز تمایل به انجام تماس با افراد جلسه را داشته باشند آن­وقت ارتباط روحی برقرار می­گردد، درغیر این صورت هرگز نمی­شود با روح خاصی تماس برقرار کرد. برای تشکیل جلسات تماس­های روحی باید به نکات زیر توجه شود.

1-   انتخاب افراد جلسه توسط هادی باید صحیح باشد یعنی افرادی انتخاب شوند که معتقد به قدرت پروردگار و قدرت­های روحی بوده و دارای شناخت معنوی باشند تا در جلسات بتوانند امواج مثبت بوجود آورند.

2-  

   محیط مناسبی را جهت این منظور باید درنظر گرفت که ارواح بهتر بتوانند در آن نقاط رفت­وآمد کنند و بهترین آن، محلی بنام خانه ارواح است چون در چنین محل­هایی ارواح بهتر حاضر می­شوند. ضمن اینکه در این محل باید سکوت و آرامش لازم برقرار باشد. 3- انتخاب مدیوم می­بایست متناسب با نوع تماس باشد و هر مدیوم باید بارها تحت آموزش مداومی قرار گرفته باشد. 4- قبل از برقراری تما­س­های روحی در جلسات، هادی جلسه باید با روح راهنما و مرشد تماس برقرار کرده باشد تا آنها ضمن حضور در جلسه ارواح مترقی را به آنجا راهنمایی کنند و اجازه تشنج در جلسه را ندهند. 5- وجود مدیوم کمکی در جلسه الزامی است چون درصورت عدم قدرت کافی در مدیوم اصلی باید از وجود وی نیز استفاده گردد. (استفاده از مدیوم کمکی در شرایط زیر انجام می­گیرد.) الف: اگر مدیوم اصلی تحت تاثیر امواج محیط و هادی قرار نگرفت از وجود وی استفاده گردد. ب- چنانچه حالت تجسدی یا تحرکی بطور کامل انجام نگرفت هادی باید این مدیوم را هم بخواباند تا سیالات بیشتری در محیط ایجاد گردد. ت: درصورت امکان بهتر است در محیط موزیک ملایم، گل و عطریات وجود داشته باشد. ث: افراد شرکت­کننده در جلسات بایستی با قوانین جلسات روحی آشنایی کامل داشته باشند. ج: برای تماس­های تجسدی و تحرکی باید نور محیط بسیار کم باشد تا اثر اکتوپلاسم و قدرت افراد جلسه افزایش یابد و اعمال روحی مناسبی نسبت به قدرت افراد جلسه توسط ارواح اجرا گردد ولی در تماس­های دیگر نور دخالت چندانی ندارد. برای تشکیل جلسات تحرکی یا تجسدی باید از صفحات منور و اتاقک سیاه نیز استفاده شود. تشکیل جلسات تجسدی و تحرکی جزء عالی­ترین مرحله انواع تماس­های روحی است و انجام آن برای همه افراد یا مدیوم­ ها مقدور نیست زیرا ازمیان مدیوم­ها یکی دو درصد قدرت انجام تماس با ارواح را در شرایط تجسدی دارند.

شرایط تشکیل جلسات تجسدی: 1- در مرحله نخست نباید افراد بی­ اعتقاد و شکاک و کنجکاو و غیره را به جلسه راه داد و برای موفقیت هیچ استثناء و تفاوتی هم در این زمینه نمی­بایست قائل شد، چون درغیر این صورت نتیجه جلسات بی­ حاصل پایان می یابند. پس از انجام جلسات مکرر هادی این امکان را دارد که درمقابل هر 12 نفر از افراد معتقد یک نفر بی­ اعتقاد را به جلسات راه دهد تا تغییری در حالت امواج محیط و مدیوم رخ ندهد. درغیر این صورت موفقیت­های اولیه هم از دست خواهند رفت. 2- طرز نشستن افراد در جلسه بسیار مهم است چون جهت کسب سیاله­ های بیشتر از محیط می­بایست به نکات زیر کاملا توجه شود:

الف حداقل کسانی که در یک جلسه تجسدی شرکت می­کنند باید 8 نفر باشند که هادی و مدیوم نیز جزء آنها هستند. ب- افراد باید کاملا کنار یکدیگر و به صورت نیم­دایره و به سمت اتاقک سیاه بنشینند. پ: مدیوم باید در اتاقک سیاه و هادی جلسه در وسط افراد صف اول نشسته باشد. ت- طرز نشستن افراد باید طوری باشد که یک درمیان زن و مرد باشد. ث- درموقع نشستن باید کف هر دو پای افراد روی فرش یا زمین قرار گیرد. ج- فاصله صف اول تا اتاقک سیاه نباید کمتر از 4 متر و بیشتر از 8 متر باشد. چ: اگر به دلایلی افراد نتوانستند به صورت نیم­دایره بنشینند در این شرایط می­توانند از یک رشته ریسمان کتانی ضخیم استفاده کنند زیرا الیاف آن بهترین ناقل سیاله ­ها هستند، تمام افراد باید طناب را با هر دو دست محکم بگیرند و یک سر آن را به قسمتی از بدن مدیوم وصل نمایند تا مدیوم از سیالات بیشتری برخوردار شود و اکتوپلاسم کافی از وی خارج گردد.

3-   حضار می­بایست سئوال خود را از هادی جلسه بنمایند و هادی که با روح در تماس هست پاسخ ارواح را ازطریق مدیوم به سئوال کننده بازگو نماید. 4- گاهی درجلسات اتفاق می­افتد که ارواح پاسخ را بلند میگویند که قابل شنیدن برای همگان است و گاهی نیز در دفتری که در اتاقک سیاه روی میز کوچکی قرار دارد می­نویسند، در برخی از مواقع هم که پاسخ گفتن به سئوالی موجب ناراحتیهایی بین حضار می­گردد از جواب دادن طفره می­روند و پاسخ کسی را نمی­دهند. 5- هر زمان از شبانه ­روز می­توان این تماس­ها را برقرار کرد ولی بهترین وقت آن در شهرهای بزرگ بعد از نیمه شب است چون سروصدا و امواج محیط مزاحمت کمتری را برای جلسه ایجاد می­نماید.

* اتاقک سیاه: زاویه بسته از اتاقی که از سقف آن پرده ضخیم سیاه رنگی تا کف اتاق را بپوشاند و هیچ نوری در آن زاویه نفوذ نکند اتاقک سیاه نامیده می­شود. بطوری­که سطح آن حدود 2 مترمربع باشد. در داخل اتاقک سیاه یک صندلی برای نشستن مدیوم و یک میز کوچک گذارده می­شود. صفحات منیره نیز در داخل یا خارج اتاقک سیاه قرار داده می­شود تا ارواح در زمان خروج از آنجا یک یا دو عدد از این صفحات را با خود به داخل جلسه بیاورند زیرا یکی از دلایل ورود ارواح به جلسه قدرت و نیروی مدیوم است که ارواح را به جلسه جلب می­نماید و ارواح پس از حضور، اول به دیدن مدیوم می­روند.

صفحات منیره (نوردهنده یا بازتابنده) این صفحات را می­توان در جلسات تجسدی و تحرکی به کار برد، زیرا وقتی روح از اتاقک سیاه خارج می­شود از این صفحات بازتابنده جهت تحرک یا نمایاندن خود یا نمایش­های خاص استفاده می­نماید. وسایل موردنیاز برای تهیه صفحات منیره عبارتند از: 1- قاب چوبی 2- مقوای سفید شفاف 3- خمیر روشن ­کننده که از سولفور کلسیم، فسفرسانس یا شب­ نما و ورنی که پودر روشن­ کننده ­ای است درست شده است. 4- نوار منیزیم 5- بروس یا قلم مو.

طرز تهیه: 1- چند قاب چوبی به ضخامت حدود یک سانتی­متر و به ابعاد حدود 30×20 تهیه نمایید. 2- ورق مقوا را به قاب­ها وصل کنید بطوریکه سطح شفاف آنها به طرف بیرون باشد. 3- در روی قاب تکه­ ای پارچه یا چرم به طول تقریبی 10 و عرض 2 سانتی­متر به عنوان دستگیره نصب نمایید. 4- پشت کاغذ قاب را سیاه کنید. 5- خمیر روشن ­کننده را که در حد غلظت ماست باشد با بروس روی صفحه بمالید و درمقابل نور آفتاب قرار دهید تا به تدریج خشک شده و نور را در خود ذخیره نماید. 6- چنانچه استفاده از این قاب­ها چند روزی به تاخیر بیفتد در زمان استفاده باید یک تکه نوار منیزیم در حدود 40 تا 50 سانتی­متر را در مقابل صفحات منیره آتش زده تا صفحات مجددا در خود نور کافی ذخیره نماید. نوار منیزیم آتش زده نور خیره­ کننده­ ای را از خود ساطع می­کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد