مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

جلسات ارتباط با ارواح چگونه باید باشد

جلسات ارتباط با ارواح چگونه باید باشد



Image result for ‫جلسات ارتباط با ارواح‬‎


برای برپایی جلسات ارتباط با ارواح یک سری مقررات و ضوابطی وجود دارد که حتما می بایست از سوی حضار در جلسه اعم از هادی جلسه و دیگر افراد در آن رعایت گردد.

معمولا برای برپایی جلسات ارتباط، حداقل شش نفر برای رسمیت یافتن جلسه لازم می باشد. خیلی بهتر است که نیمی از حضار زن و نیمی دیگر آقا باشند. همچنین حاضرین در جلسه ارتباط با ارواح می بایست افرادی معتقد و مومن به وجود روح و عالم غیب باشند.

  

گرداننده و راهنمای  جلسات ارتباط، یک نفر باید باشد و آن یک نفر هم می بایست ازلحاظ تجربه و علم روحی از سایرین افضل و برتر بوده و توانایی اداره چنین جلساتی را داشته باشد. وی می بایست با اعتماد به نفس و عدم تزلزل در روحیه در مواقعی که چنین جلساتی در اثر حضور ارواح قلابی و شرور به بیراهه کشیده می شود، بتواند آرامش و نظم را به جلسه بازگرداند.

با شروع و رسمیت یافتن جلسه، ابتدا استاد یا همان هادی جلسه، برای دقایقی شروع به صحبت درمورد عالم غیب و مباحث مهم علوم روحی و متافیزیک با بیانی ساده و شیوا می نماید و سپس از حضار در جلسه می خواهد اگر سوالی دارند از وی بپرسند. هادی جلسه با سعه صدر باید به تمامی سوالات پاسخ گفته و سپس هدف از برپایی جلسه ارتباط با ارواح را برای حاضرین در جلسه بازگو نماید و اهداف الهی و معنوی تشکیل چنین جلساتی را به آنان گوشزد نماید تا حضار ازنظر روانی و ذهنی آماده حضور در پای میز گردونه دوار جهت برقراری ارتباط با ارواح را داشته باشند.

حضار  می بایست از ابتدای تشکیل جلسه با نظم و ادب به سخنان و فرامین  هادی جلسه گوش فرا دهند و درصورتی که مورد سوال قرار بگیرند، اقدام به پاسخگویی نمایند. رعایت ادب و نزاکت در چنین جلساتی و مخصوصا رعایت ادب و احترام نسبت به هادی جلسه از اصلی ترین وظایف هنرجویان جلسات علوم روحی است. زیرا اساتید معنوی یعنی هادیان جلسات، مورد حمایت ارواح عالی و مرتبط با جهان غیب بوده و احترام گذاردن به آنها، موجب خشنودی ارواح متعالی و درنهایت حضور آنها در جلسات ارتباط می گردد.

با شروع زمان ارتباط که معمولا ازطریق گردونه دوار می باشد و به محض اعلام حضور ارواح، به جز استاد جلسه هیچ کس نباید اقدام به طرح سوال از روح حاضر در جلسه نماید و این هادی جلسه است که فقط می تواند طرح سوال نموده و اگر حاضرین در جلسه سوالی داشته باشند باید آن را بر روی کاغذ کوچکی نوشته و به دست استاد بدهند تا او اگر صلاح بداند سوال مربوطه را با زبان خودش از روح حاضر در جلسه بپرسد.

حرف زدن حتی به آهستگی با فرد بغل دستی، رفت و آمدهای بی مورد، خوردن و آشامیدن، فرو رفتن در افکاری غیر از حال و هوای جلسه و دیگر کارهایی که باعث اخلال در روند جلسه و یا ایجاد مزاحمت برای سایرین گردد، باعث عدم حضور ارواح و یا ترک زودتر از موعد این نیروهای الهی از جلسات ارتباط می گردد.

درصورت موفقیت آمیز بودن جلسه ارتباط و مراعات مسایلی که در سطور بالا آورده شده بود، در پارهای مواقع، ارواح متعالی حاضر در جلسه بنابر درخواست هادی جلسه، اقدام به انتشار عطر گلهای بهشتی در فضای جلسات می نمایند که باعث حیرت و  لذت بیش از حد حاضرین در جلسه میگردد. همچنین برخی دیگر از ارواح حاضر در جلسات، اگر شرایط را برای انجام کارهایی ازقبیل تاثیرگذاری  عقل بر ماده مهیا ببینند، از انجام این اعمال مضایقه نکرده و با حرکت دادن اشیا و یا دیگر تظاهرات فیزیکی، حضور خود را در محیط به اثبات می رسانند.

هادی و راهنمای جلسه، بنابر مصالحی هیچگاه زمان ارتباط با ارواح را طولانی نمی کند، پس درصورت خداحافظی هادی جلسه با ارواح و پایان دادن به عملیات ارتباط، حضار در جلسه اصلا نباید اصراری بر ادامه ارتباط داشته باشند و می بایست کاملا مطیع فرامین استاد راهنمای خویش باشند.

افراد در جلسه باید پاکیزه و به طور رسمی در جلسات حاضر باشند. البته منظورما این نیست که لباسهای فاخر و شیک و گرانقیمت بپوشند بلکه منظور پاکیزگی لباس و خود حضار است. همچنین قرار دادن چند شاخه گل در بخش هایی از خانه که جلسه در آن فضا تشکیل یافته است و پخش موسیقی های ملایم و کلاسیک باعث تلطیف امواج محیط و خوشامد به ارواح متعالی می گردد.

درصورت بروز اخلال در جلسه که معمولا ازجانب ارواح بی سواد و شرور که به صورت ارسال پالس های منفی که در فضای جلسه و یا ذهن برخی از حضار می فرستند، ممکن است برای مدتی کوتاه نظم جلسه به هم بخورد، دراین وضعیت، افراد حاضر در جلسه نمی بایستی هیچگونه اعمال خودسرانه ای از خود بروز دهند و با حفظ آرامش، هدایت و نظم جلسه را به هادی و استاد جلسه بسپارند و از این بابت هیچ نگرانی به خود راه ندهند. در این گونه مواقع معمولات هادیان جلسه با توسل به ارواح حامی و مرشد حاضر در جلسه، از آنها درخواست می کنند که روح مزاحم را فورا از جلسه اخراج نموده تا مجددا نظم به محیط آنها بازگردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد