مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

خواب درمانی های روحی

خواب درمانی های روحی


Image result for ‫ضمیر ناخودآگاه‬‎

استاد حسن رهبرزاده


علت خوابیدن: وجود هر فردی از دو قسمت کاملا متمایز نسبت به یکدیگر تشکیل شده است و آنها عبارتند از: روح و تن ­پوش که قسمت اصلی را تشکیل می­دهند و جسم مادی که رهگذر است و هریک از این دو قسمت می­بایست از عالم مربوط به خود کسب انرژی نماید که ذیلا مطالبی در این مورد بیان می­گردد.

 

 الف  جسم مادی: این قسمت از ماده بوجود آمده است و کسب انرژی خود را نیز می­بایست از ماده تامین بنماید و چنانچه به هر دلیلی که به آن انرژی لازم ازطریق موادغذایی نرسد ضعیف و رنجور می­گردد و درنهایت ازبین خواهد رفت.

ب روح: این عنصر از ماده نبوده و انرژی ادامه حیات خود را نیز می‌بایست از همان محیطی که به ماده مراجعه کرده است دریافت نماید و این قسمت هم اگر به هر دلیلی جهت کسب انرژی نتواند از ماده جدا گردد، در اندک مدتی که چند روز بیشتر ادامه نخواهد یافت دچار نوعی ناراحتی و مریضی و عصیان و غیره خواهد شد که درنهایت کار به نوعی جنون و حتی مرگ منتهی خواهد گردید. در اثر بروز جنون در این شرایط تعدادی از ریسمانهای نقره‌ای از جسم جدا می‌گردند که این ریسمانها ممکن است پس از مدتها و بدلایل مختلف به محل اولیه خود متصل گردد و شخص حالت روحی عادی خویش را بازیابد و گاهی هم ممکن است تا آخر عمر همچنان از جسم جدا باقی بماند.

حالتهای خواب: در خواب ضمیر ناخودآگاه فعالیت بسیاری دارد ولی ضمیر آگاه فعالیت چندانی نمی‌کند و تنها گاهی همراه ضمیر ناخودآگاه می‌باشد که فرد در زمان خواب رویاهایی که دیده است به یاد می‌آورد، ضمن اینکه در زمان خواب تمام قسمت‌های بدن را ضمیر ناخودآگاه دراختیار دارد و زمانی که فرد به خواب می‌رود اگر شخصی بعنوان شاهد در این موقع نزد وی نشسته باشد و جسم او را کاملا ببیند مشاهده می‌کند که جسم فرد در یک زمان خاصی به طور ناگهانی تکان می‌خورد، دلیل بروز این حالت این است که در این وقت روح بطور کامل از جسم دور شده و طنابهای نقره‌ای بطور کامل کشیده شده‌اند که این حالت به شخص داده و از این زمان به بعد فرد در خواب مطلق قرار دارد.

*روش دستیابی به ضمیر ناخودآگاه در خواب: در زمان خواب افراد می‌توانند فعالیتهایی را بطور عملی برای تقویت قدرتهای روحی خویش انجام دهند که یکی از آنها تسلط یافتن بر ضمیر ناخودآگاه است و جهت اجرای آن باید به نکات زیر توجه نمود:

1- در زمان قبل از خواب فرد باید نکاتی را رعایت نماید که یکی از آنها انتخاب زمان تلقین‌پذیری است و بهترین وقت آن چند لحظه قبل از به خواب رفتن می‌باشد که شخص وقتی در آن حالت قرار می‌گیرد می‌داند که بزودی به خواب می‌رود. زیرا در این زمان قسمت اعظم بعد روحی سعی دارد به عالم روحی سفر کند و از جسم جدا شود. 2- در این زمان فرد باید بصورت خودتلقینی از ضمیر آگاه خود بخواهد که در زمان خواب همراه ضمیر ناخودآگاه باشد. 3-  از ضمیر ناخودآگاه خویش نیز بخواهد تا در زمان خواب و رویاها ضمیر آگاه را همراه خود به عوالم روحی و سفرهای در خواب ببرد تا مشاهداتی داشته باشد و کلیه آنها را در زمان بیداری به یاد آورد. 4- هرچه افراد بتوانند امواج ضمیر آگاه و ناخودآگاه را با یکدیگر نزدیک کنند از قدرت روحی بیشتری در خواب برخوردار می‌شوند. 5- تکرار تلقینات در زمان قبل از خواب باید زیاد باشد یعنی بارها به هر دو ضمیر خود تلقین کند که آن دو در زمان خواب همراه یکدیگر باشند و ضمیر آگاه نیز کلیه رویاها را ببیند و پس از بیداری به یاد آورد. 6- این تلقینات را باید آنقدر انجام داد تا وقتی که فرد از خواب برمی‌خیزد تمام رویاهای شب قبل را به یاد داشته باشد و آنها را بازگو نماید و سپس شبهای مکرر بعدی نیز خواب دیدن‌های مختلف تکرار شود. 7- زمانی که فرد از خواب برمی‌خیزد می‌بایست تمام رویاهای خود را در همان محل استراحت خویش ثبت کند، چون امکان اینکه پس از شستشوی دست و صورت قیمتی یا کلیه رویاهای شب قبل را فراموش کند وجود دارد. 8- زمانی که فردی توانست هر شب رویاهایی داشته باشد آنگاه از ضمیرهای خود قبل از خوابیدن می‌خواهد که قسمتی از رویاهای شب قبل یا شب‌های گذشته را که مهم و مهیج‌تر از سایر خوابها بوده‌اند دنباله آنها را بصورت سریالی ببیند. یعنی دنباله رویاهای شب‌های گذشته را در ادامه همان شرایط امشب مشاهده نماید. زمانی که فردی توانست در این عمل از خوابهای خود موفق گردد در اصل توانسته است قسمتی از ضمیر ناخودآگاه خویش را در زمان خواب همراه و تابع ضمیر آگاه خود سازد. 9- پس از اینکه توانستید رویاها را بصورت سریال در شب‌های مختلف مشاهده نمایید آنگاه در زمان قبل از خواب باید به ضمیرهای خود تلقین کنید که در وقت خواب رویاهایی را بصورت انتخابی ضمیر آگاه شما داشته باشد. یعنی در زمان خواب روح و تن‌پوش به نقاط دلخواه فرد سفر نماید و مشاهداتی داشته باشد و مطالب کل رویا نیز در ضمیر آگاه ثبت شود. 10- از این زمان به بعد است که فرد توانسته بر ضمیر ناخودآگاه خویش در زمان خواب تسلط یابد و پس از آن اگر فرد ناراحتی‌های روحی و روانی و حتی جسمی داشته باشد در زمان خواب می‌تواند از ضمیرهای خود بخواهد که در وقت خواب آنها را به گونه‌ای منطقی رفع نماید. البته به دست آوردن چنین حالت‌هایی ممکن است سالها به طول انجامد ولی باید بدانید که با ادامه تمرینات مستمر یقینا موفق خواهید شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد