مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

انرژی های صادرشونده

  انرژی‌های صادرشونده 

(هاله‌ها) 

Image result for ‫هاله انسان‬‎

بخشی از کتاب الکترونیکی درس های معنوی

هر موجود زنده‌ای امواج خاصی را از خود ساطع می‌سازد. بدن جانداران منجمله نسل بشر نیز یکی از این منابع تولید امواج است که به یکی از آنها هاله‌های نورانی گفته می‌شود. برخی از این هاله‌ها با چشم معمولی و برخی توسط  چشم مسلح قابل رویت هستند. یکی از دلایل وجود هاله‌های اطراف بدن این است که ثابت می‌نماید نسل بشر و سایر موجودات زنده دارای روح می‌باشند که این روح در درون تن‌پوش یا همان هاله‌ها جای می‌گیرد و تن‌پوش نیز اطراف بدن را با امواج خود پوشانیده و در 14 نقطه اصلی به بدن وصل می‌باشد.  

 ارتفاع امواج اطراف بدن به تناسب قدرتهای تکاملی، مدیومی، جسمی، روحی، عقلی و غیره متغیر هستند و چنانچه فرد روشن‌بین در شرایط خاصی اطراف بدن افراد را بنگرد در محیط آن امواج نورانی و رنگارنگی را مشاهده می‌نماید که دیدن آنها از قدرت همگان خارج است. ولی خوشبختانه امروزه با دستگاههای فیزیکی این امواج اطراف بدن را به سهولت می‌توان دید. این امواج که به آنها هاله می‌گویند در حالت‌های گوناگون اشخاص به رنگهای مختلفی دیده می‌شوند که ذیلا به شرح چند نمونه از آنها می‌پردازیم: 1- هاله زردرنگ: وجود این هاله نمایانگر رشد عقلی افراد می‌باشد و ارتفاع این هاله‌ها معمولا بلند است. 2- هاله رنگ سبز تیره: این نوع هاله‌ها مربوط به افراد متعصب می‌باشد. حال این تعصب می‌تواند عقیدتی، ناموسی، ملی و یا هر نوع تعصبی باشد. 3- هاله قرمز روشن: رنگ هاله دختران و پسران در سنین بلوغ به این رنگ است و پس از مدتی تغییر می‌نماید و با شخصیت فرد نمایان می‌شود. 4- هاله کبود تیره: اکثر روحانیون و افراد متدین جوان که غیر از مطالب دین و مذهب به هیچ چیز دیگری نمی‌اندیشند دارای چنین هاله‌ای می‌باشند. 5- هاله سفید روشن: افرد صبور، جوانمرد، ورزشکار دارای هاله‌ای به این رنگ هستند. 6- هاله سرخ پررنگ: این رنگ هاله‌ها مربوط به افراد عصبانی، بی‌گذشت و انتقامجو می‌باشد. 7- هاله سرخ کم‌رنگ: مربوط به افراد شهوتران و کسانی که جنون جنسی دارند می‌باشد. 8- هاله شیری رنگ: مربوط به افراد پرحرف و پرچانه است. این افراد وابستگی زیادی به مادیات دارند. ارتفاع هاله این اشخاص کوتاه است. 9- هاله رنگ خاکستری: مربوط به افراد مریض می‌باشد و چنانچه این رنگ در بین رنگ هر هاله در محلی مشاهده شود نمایانگر مریضی آن شخص در آن نقطه از بدن است. باید توجه داشت که این نوع هاله‌ها توسط هیچکس از افراد درحالت عادی قابل رویت نمی‌باشد، مگر اینکه در شرایطی خاص و توسط فرد روشن‌بین امکان دیدن آن فراهم گردد. موارد زیر درباره شناخت هاله‌ها قابل توجه است:

الف: ارتفاع امواج هاله در تمام قسمت‌های بدن یکسان نیست.

ب: افراد روشن‌بین باتجربه در حالت‌های خاص با تغییر رنگ‌ هاله‌ها محل درد یا ناراحتی فرد را از روی رنگ هاله‌ها تشخیص می‌دهند.

پ: هاله‌های هر موجود به چشم اثیری آن مربوط است و پس از مرگ نیز جذب جسم اثیری می‌شود.

ت: وجود هاله‌ها می‌تواند تا حد زیادی روحیات اخلاقی و رفتاری شخص را در هر زمانی نشان دهند.

س: در اکثر مواقع رنگ هاله‌های افراد تغییر می‌کند. یعنی ممکن است یک نفر در یک روز چندین رنگ هاله به خود بگیرد که پس از کسب آرامش هاله او به رنگ اصلی برمی‌گردد.

ج: ارواح با مشاهده رنگ هاله‌های افراد درمی‌یابند که با کدامیک از اشخاص قادرند بهتر تماس حاصل کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد