مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

کمک و راهنمایی ارواح

بنام خدا

کمک و راهنمایی های ارواح


Image result for ‫ارواح‬‎

فرامرز ملاحسین تهرانی

همه انسانها به نوعی از کمک و راهنمایی و ارشادات ارواح حامی خویش برخوردار می باشند. اصولا یکی از عوامل ارتقا و کسب امتیاز برای ارواح وارسته و پاک، یاری رساندن به انسانهایی است که در زندگانی دنیایی خویش خواهان دریافت کمک و یاری می باشند. حال ممکن است شخص دریافت کننده این کمکها اصلا نداند که این گشایش ها از جانب یک روح بوده است و آن را از کاردانی و تیزهوشی خود بداند. اما ارواح حامی هیچ اصراری بر شناسایی خود به عنوان آن عاملی که این مشکل را برطرف کرده را ندارند و همین که بتوانند به یک انسان گرفتار، کمک نمایند باعث خوشحالی و رضایت خاطرشان می شود.

  انسان در طول زندگی بارها و بارها از حمایت ارواح متعالی و مددکار خود، بهره مند گشته است. همه ما ازسوی چند روح عالی تحت حمایت قرار هستیم و ازسوی ایشان به دفعات منتفع گشته ایم.

همه انسانها می توانند به راحتی با این ارواح نیکوکار ارتباط برقرار نموده و از برکات این ارتباط مبارک بهره های فراوانی ببرند. اشتیاق ارواح و فرشتگان حامی ما برای ایجاد یک ارتباط معنوی خیلی بیشتر از خود ماست. آنها بارها و بارها با القا و تلقین، نظرات راهگشای خود را  در ذهن و فکر افراد بشر، برای نشان دادن مسیر درست و صحیح نشان داده اند و خطرات بیراهه ها را در مسیر زندگی به ایشان گوشزد نموده اند. ارواح دانشمند نیز در حل بسیاری از مشکلات و گره های کور علمی که در مسیر پژوهشهای دانشمندان زمینی وجود دارد، دخیل بوده و آنان را یاری داده اند. حکیم بوعلی سینا می فرماید؛ هر زمان که به مشکلی علمی برخورد می کردم که توان حل آن را نداشتم موقتا دست از کار می کشیدم و پس از مناجات و درخواست از خدا، ناگهان آن گره کوری که در آن موضوع علمی داشتم، در ذهن من گشوده می شد و نائل به کشف راز آن مسئله لاینحل می گشتم.

ارواح بواسطه رشد معنوی و فکری و اخلاقی که بواسطه تربیت در دستگاه الهی از آن برخوردار گشته اند بدون هیچ چشمداشت و مزدی خواهان کمک به همه انسانهای محبوس در دنیای فیزیکی هستند. حتی مردمان مادیگرا و دنیاپرست نیز در مواقع بحرانی در زندگی مشمول رحمت و مهربانی های ارواح حامی خویش قرار می گیرند. به جز اموری که مربوط به تقدیر الهی در زندگی اشخاص است و هیچ کس حق ورود به آن حوزه را ندارد (مثل زمان و موعد مرگ و یا اتفاقاتی که در دفتر تقدیر و سرنوشت انسانها نوشته شده و حتما می بایست به وقوع بپیوندد) ارواح مجاز به راهنمایی، ارشاد و القای بهترین ایده ها و پیشنهادهای سازنده به اشخاص زمینی برای پیشبرد اهداف خود درجهت برخورداری از یک زندگی شاد و سالم و مرفه می باشند.

درخواست صریح انسان از ارواح حامی و فرستگان مقرب الهی در برخورداری هرچه بهتر و سریعتر از کمکهای آنان بسیار نتیجه بخش می باشد. یعنی اینکه هرکدام از ما با ایمان قلبی و یقین و باور به این موضوع که هرکداممان از حمایت ارواح مهربان و متعالی برخورداریم و می توانیم از امداد و یاری آنها بهره مند گردیم، باعث تسریع در وصول به خواستهای مشروع مان خواهد شد. همین که ما از فرشتگان مقرب و ارواح حامی خویش درخواست کمک و یاری نماییم آنان با بررسی تمامی امکانات و شرایط موجود در حوزه زندگی انسان، بهترین ایده را درجهت وصول به آن هدف و خواسته در ذهن و فکر شخص مددجو القا مینمایند و اگر انسان نسبت به این راهنمایی ها بی تفاوت نبوده و آن ایده ها را به مرحله اجرا درآورد، از منافع آن حتما بهره مند خواهد شد و به خواسته و آرزویش خواهد رسید.

کافی است که انسان آن چیزی را که می خواهد و یا راه حل مشکلی را که از حل آن عاجز است،را با ارواح حامی خویش درمیان بگذارد و از آنان برای گشایش و فائق آمدن بر آنها درخواست کمک نماید، آنگاه خواهد دید که بزودی مسیرهایی تازه و یا افرادی که قادر به کمک و یاری وی می باشند، در مقابلش ظاهر خواهند شد و فقط کافی است که در این مرحله انسان به نشانه ها و پالس های ارسالی از سوی ارواح درجهت شناسایی این ایده ها و افراد نوظهور بر سر راهشان هشیار بوده و از این موقعیت و موهبت الهی به درستی استفاده نماید.

راهنمایی و کمک ارواح متعالی به انسانها به دو شکل صورت می پذیرد. 1- امداد مستقیم 2- کمک و امداد غیرمستقیم

1- کمک و امداد مستقیم: ارواح به صورت کاملا مستقیم و شفاف به طرق گوناگون ازقبیل کتابت و یا گردونه دوار و یا سایر وسایل و احساسهای مدیومی که آن فرد از آن برخوردار می باشد، نظرات و راهنمایی های خویش را به شخص مددجو  ابراز می دارند. همینطور برخی ارواح در عالم خواب و رویا به شکلی کاملا واقعی و واضح دستورالعمل های خویش را برای برطرف شدن مشکل شخص اعلام می نمایند.

2- کمک و امداد غیرمستقیم: درا ین مرحله ارواح به طرق مختلف و البته غیرمستقیم، به ارائه بهترین پیشنهادها برای حل مشکل افراد متوسل می شوند. مثلا کسی بدنبال حل موضوعی است که جوابش در یک کتاب دور از دسترس وی می باشد، در اینجا ارواح مددکار با راهنمایی های غیرمستقیم خود، فرد مددجو را به سوی محلی که آن کتاب قرار دارد، حالا در کتابخانه باشد و یا در اینترنت و یا در منزل یکی از اقوام هدایت می نمایند. و یا اینکه مشکل ما توسط شخصی قابل حل است، اما ما آن شخص را نمی شناسیم در این مرحله ارواح به صورتی تصادفی آن شخص را بر سر راه ما قرار می دهند. و هزاران مثال دیگر از این دست که شخص مددجو به صورت تصادفی با ظهور افراد و یا وسایل اطلاع رسانی مثل رادیو و تلویزیون و مجله و روزنامه قادر می شوند که جواب مسئله خود را پیدا کنند، درصورتی که نمی دانند این تصادف نبوده و واسطه حلقه اتصال این شخص به منبع خیر و حل مشکلش، ارواح و نیروهای نامرئی پیرامون وی بوده اند که همواره حامی و نگهبان او در زندگی بوده و هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد