مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

ارتباط با فرشتگان

ارتباط با فرشتگان


Image result for ‫فرشته‬‎


دورین ویرچو

شما هم اکنون فرشتگان نگهبانی در کنار خود دارید. این فرشتگان موجوداتی ناب از نور الهی هستند که کاملا قابل اطمینان بوده و می خواهند در تمامی جنبه های زندگیتان شما را یاری کنند. کلمه فرشته در لاتین به معنای پیام آور خداست و فرشتگان همانند مامورین نامه رسان الهی، پیغام رسان پیام های خالق و مخلوق هستند.

فرشتگان به همه انسان ها بدون قید و شرط عشق می ورزند. آنها ورای ظاهر، ما را روح خدایی می بینند. آنها تنها به خداگونگی و توان بالقوه ما می نگرند و نه به اشتباهات ما. بنابراین، ما را قضاوت نمی کنند و تنها عشق را به زندگی ما می آورند. ما در کنار فرشتگان ایمن هستیم و کاملا می توانیم به آنها اعتماد کنیم.

  

ایمان و یا تردید شما هیچ اهمیتی ندارد چراکه فرشتگان، شما را باور دارند. آنها نور درونی شما را می بینند، از استعدادهای واقعی شما باخبرند و درک می کنند که شما رسالت مهمی در این زندگی برعهده دارید. آنها می خواهند به شما در همه امور کمک کنند. مطالعات نشان می دهد که اکثر بزرگسالان آمریکایی (بین 72 تا 85 درصد، در مطالعات متفاوت) به وجود فرشتگان باور دارند و 32 درصد اظهار می کنند که با فرشتگان روبرو شده اند لذا می توان نتیجه گرفت که اعتقاد به فرشتگان یک باور متعارف محسوب می شود.

شما برای ارتباط با فرشتگان نیازمند فراگیری آموزشهای خاصی نیستید و لازم نیست که قدیس باشید یا در برنامه های مذهبی شرکت کنید. فرشتگان به هر شخص و در هر چه از آنها بخواهد یاری می رسانند. کمک آنها همیشه در دسترس و به صورت رایگان است و این شعار نیست. همه روزه ده ها نامه از کسانی که تجربه ای از ارتباط با فرشتگان، مانند هشدارهای نجات دهنده، معجزات الهی، احساس حضور فرشتگان یا تجربه دیدن آنها را داشته اند مخابره می گردد. این نامه ها از اقشار مختلف و با اعتقادات مذهبی و روحانی متفاوت حتی ازجانب منکران وجود عالم غیب ارسال شده است! فرد فرد آنها واقعی بودن تجربه و ارتباط حقیقی با فرشتگان خود را تائید می کنند.

افرادی که به صورت منظم با فرشتگان (نگهبان) خود در ارتباط هستند، وجود پیشرفت های شگرفی در زندگیشان را بیان می کنند. آنان شادتر، آرامتر و مطمئن تر هستند و کمتر از مرگ یا آینده بیمناکند. آنها می دانند که هرگز تنها نیستند، چرا که محافظانی قابل اطمینان دارند که همواره از آنان مراقبت می کنند. ما نیز با عقیده آنان موافق هستیم.

در سال 1995 یک فرشته، جان مرا در یک قدمی مرگ نجات داد. از آن هنگام من در حال تدریس درخصوص فرشته ها در کتاب ها و کارگاه های بین المللی هستم. من شادتر و پربارتر از همیشه هستم. چراکه شاهد بودن بر بهبود و رشد زندگی افراد پس از شروع به کار با فرشتگان، بسیار معنوی و تاثیرگذار است.

من پیش از کسب تجربه تکان دهنده ام با فرشتگان، یک روان درمانگر در رشته درمان بی نظمی ها و عادت های غذایی بودم. مانند بقیه درمانگران هدف من نیز کمک به مراجعینم برای داشتن زندگی سالم تر و پربارتر بود. اینک دریافته ام که سریع ترین و موثرترین مسیر به خوشبختی از طریق ارتباط با فرشتگان است.

عشق فرشتگان به ما خالص است. آنها به ما کمک می کنند که خدا را در زندگی هر روزه خود بشنویم، لمس کنیم، ببینیم و درک کنیم. بنابراین فرشتگان می توانند در کلیه نیازهای زندگی مانند سلامتی، شغل، عشق یا خانواده به ما کمک کنند. هیچ کاری برای آنها خیلی کوچک یا بزرگ نیست! فرشتگان شادمانه در لحظه ای که از آنها تقاضا می کنید، به کمک شما می شتایند.

هرچند که بسیاری مذاهب به وجود فرشته ها اذعان دارند ولی فرشته ها متعلق به فرقه خاصی نیستند و در حقیقت ورای مذاهب هستند. فرشتگان با تمام مذاهب و طرق روحانی همکاری می کنند و بدین جهت برای کار با آنها لازم نیست که تغییری در اعتقادات و باورها ایجاد شود.

ایده سنتی فرشتگان از مذاهب توحیدی نشات می گیرد، توحید به معنی اعتقاد به یک خداست. این اعتقاد توسط حضرت ابراهیم(ع) پایه گذاری شد که موجب شکل گیری ادیان بعدی گردید. در مذاهب توحیدی، فرشتگان رسولان بین خداوند و انسان هستند. نکته این است که فرشتگان الگوهایی کلی با گستره ای کهن از پیشینیان تا باورهای نوین هستند و صر ف نظر از واژه هایی که مذاهب مختلف ممکن است به فرشته ها اطلاق کنند، همه درمورد وجود این موجودات روحانی مشابه که یاری رسان، خیرخواه و قابل اعتماد هستند، سخن می گویند.

بسیاری از مردم با زمینه اعتقادی مسیحی، با نام خدا و مسیح به فرشتگان متوسل می شوند. هندوها درخواست هایشان از فرشتگان را با توسل به گانش و سروستی و دیگر خدایان اصلی در سیستم اعتقادیشان بیان می کنند. همین مساله درخصوص دیگر مذاهب نیز صادق است. فرشتگان با اعتقاد به خدا هر باور دیگری که برای شما راحت تر است عمل می کنند. به هرحال آنها برای تامین و افزایش آرامش در اینجا هستند هرگز نباید نگران باشید که فرشته ها از شما کاری بخواهند که موجب هراس ما شود.

من دریافته ام افرادی که با فرشته ها کار می کنند رابطه نزدیک تری با خداوند، پیدا می کنند. چراکه فرشتگان ترس و احساس گناهی را که ممکن است در اثر آموزه های دینی جذب کرده باشید را درمان می کنند. برای من جالب است که نبردهای زیادی به نام خدا و مذهب بر روی زمین در گرفته است اما هیچ نزاعی بر سر فرشتگان نیست! این بخشی از معنویت است که همه بر روی آن اتفاق نظر دارند... همه، فرشتگان را دوست دارند.


کلاسهای آموزشی مثنوی ارواح

مشاوره و روان درمانی زمان مشاوره (30دقیقه)
روزهای 5شنبه(صبح و عصر) و سایر روزها (صبح) 60 هزار تومان لینک ثبت نام
بعد از ثبت نام به شماره 09109751237 ثبت نامتان را بوسیله پیامک اطلاع دهید.
کلاس آموزش
کتابت با ارواح
یک جلسه (2 ساعت) روزهای 5شنبه(صبح و عصر) و سایر روزها (صبح) 60 هزار تومان جهت ثبت نام با شماره 09109751237 تماس بگیرید.
کلاسهای آموزش
علوم روحی
4جلسه (10 ساعت) روزهای 5شنبه(صبح و عصر) 300 هزار تومان جهت ثبت نام با شماره
09109751237 تماس بگیرید.
کلاسهای آموزش انرژی درمانی 4 جلسه (10 ساعت) روزهای 5شنبه(صبح و عصر) 500 هزار تومان جهت ثبت نام با شماره 09109751237 تماس بگیرید.
جلسه دورهمی
ارتباط با ارواح عالی (به روش گردونه دوار و کتابت)

یک جلسه (2 ساعت) روزهای 5شنبه(عصر) 30 هزار تومان لینک ثبت نام
بعد از ثبت نام به شماره 09109751237 ثبت نامتان را بوسیله پیامک اطلاع دهید.


نظرات 1 + ارسال نظر
فرشاد چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت 09:58

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد